My Secret - French Pink & Polite Dots

01:26:00


Witajcie!


Niestety nie mam czasu ostatnio na częste blogowanie, jest, to spowodowane pracą. Ale w tygodniu postaram się odrobinę zaległości nadrobić :)

A dzisiaj na pazurkach cudowny French Pink w towarzystwie Polite Dots :)
Róż przypadł mi do gustu już przy pierwszym pociągnięciu pędzelkiem, lakier ma w sobie delikatny różowy shimmer, który zbytnio nie rzuca się w oczy. Produkt szybko schnie, nie klei się, konsystencja jest okej, krycie jest najlepsze przy 3. warstwach. 
Jeżeli chodzi o te słodkie kropeczki, to również nie sprawiają żadnych problemów przy aplikacji, top szybko schnie, natomiast problem pojawia się przy zmywaniu :P

Buziaki :*




You Might Also Like

7 komentarze

  1. Mimo, że nie jestem fanką przesłodzonych paznokci te są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ten róż wygląda, to zasługa tego shimmera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolorki, bardzo ładnie je ze sobą zestawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne pazurki, kolory niesamowicie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com