Kobo Professional - recenzja.

14:58:00




Witajcie!

Dzisiaj recenzja ostatnich nowości od Kobo. Jest, to jeden bronzer oraz dwa rozświetlacze.
Bronzer jest bardzo fajny, na twarzy daje bardzo naturalny efekt, można nim świetnie wykonturować twarz, nie osypuje się i długo trzyma. Rozświetlacze również nie są jakieś nachalne, dają nawet delikatny, naturalny wygląd. Bardzo przypadły mi do gustu, tak samo jak bronzer :) Myślę, że teraz nie zastąpię go żadnym innym i będę go namiętnie kupować, gdy będzie się kończył :)


Jeżeli chodzi o cienie do powiek, to również się nie zawiodłam! Są genialne- niestety nie pokaże Wam makijażu z ich udziałem, ponieważ nie miałam zupełnie pomysłu na jego wykonanie, ale cienie przetestowałam już kilka razy w ciągu tygodnia- nie osypują  się, trzymają długo, kolorki są wyraziste i bardzo w moim guście :)

Czy polecam ? Tak, z ręką na sercu polecam wszystkie nowości od Kobo, ponieważ ja się na nich nie zawiodłam i przypadły mi w stu procentach do gustu :)

Buziaki :* 





Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Nie znam tej firmy, ale kolorki cieni maja bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja bym chętnie ten rozświetlacz przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio czaję się na jakiś bronzer, może skuszę się na ten z KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam słynny cień Kobo "golden rose" i jest super, chętnie poznam inne odcienie

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com