My Secret

13:56:00


Witajcie!

Po bardzo długim czasie udało mi się do Was zawitać :) Niestety przez pracę nie mam tak dużo czasu na blogowanie, ale postaram się , to nadrobić.
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją i prezentacją lakierów od My Secret. Będzie dużo zdjęć :)

Lakiery jak wiecie, są dobrej jakości. Zmianie palety lakierów nie wpłynęła na ich jakość, cenę i inne rzeczy. Produkty nadal są świetne, nie sprawiają trudności w malowaniu, a wręcz przeciwnie- ułatwiają, bo producent zmienił w lakierach pędzelki na szerokie i płaskie, za co dzięki wielkie, konsystencja jest idealna, nie wylewa się na skórki, szybko schnie, ładnie się błyszczy, a nowe kolorki są naprawdę ciekawe :)

Czy polecam ? Oczywiście, że tak :) Tanie i dobre.


215 Coral







 204 Candy Pink
206 Pink Flirt
221 Polite Dots












 202 Snow White
213 Lemon
222 Playful Dots









 209 Dressed in Black
226 Diamond Shine
227 Matt Finish Top Coat











You Might Also Like

7 komentarze

  1. te lakiery z kropeczkami są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są świetne ! :D a ten diamond shine nawet posiadam w mojej kolekcji :D tak samo ten cukrowy i z tymi złotymi drobinkami :D cudowne są <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten czarny mani z brokatowymi drobinkami przypadł mi najbardziej do gustu <3 Ale bardzo podoba mi się też ten żółty z kolorowym glitterem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My Secret ma świetne i niedrogie lakiery - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty tak prezentujesz lakiery, że wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coral bardzo ładny, czarny z drobinkami tez bardzo ciekawie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com