Maybelline SuperStay 7 Days numer 615 Mint For Life.

15:52:00


Witam serdecznie!

Ostatnio polowałam na miętowy lakier, który spełni moje oczekiwania, oczywiście miałam szczęście, ponieważ trafiła się promocja w naturze -40% na kolorówkę (wybrane marki), lakier Maybelline kosztował mnie więc aż 8,99 zł :)
Nie żałuję swojego zakupu, gdyż jestem w pełni zadowolona z produktu. Delikatny, piękny kolor, od razu przypadł mi do gustu - po pierwszym pociągnięciu pędzelkiem, niestety zdjęcia nie ukazują piękna tego kolorku, na żywo wygląda niesamowicie! Lakier jest żelowej konsystencji, ma szeroki, płaski pędzelek, który ułatwia aplikację na paznokieć, schnie w odpowiednim tempie ładnie wygląda nawet bez topu, trzyma się długo, mam go na pazurkach już 4. dzień i jest w stanie nienaruszonym !
Czy polecam ? Oczywiście, że tak ! Jestem w pełni zadowolona ze swojego zakupu :)

A na piątek szykuję kolejny post, ale nie powiem o czym ;) Przy okazji zapraszam Was na mój profil na Instagramie oraz Ask'u :)
Buziaki :* 






You Might Also Like

15 komentarze

  1. śliczne :) a ten wzorek jest skromny ale cudowny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i ma naprawdę piękny odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek, a te delikatne zdobienia dodają uroku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! A jaki super wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, świetny kolor i ten delikatny wzorek, niesamowicie subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny :) zgadzam się z dziewczynami, że wzorek super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna miętka i wyjątkowo fajny, prosty wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję :) Cieszę się, że Wam wszystkim podoba się wzorek :)

      Usuń
  8. Takie proste, a wygląda naprawdę super. :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com