Catrice & Sensique

16:39:00




Hej!

W zasadzie post miał być o czymś innym, w zasadzie miał on być wczoraj ... niestety nie udało mi się, myślę jednak, że ukaże się on we wtorek :) A dzisiaj przychodzę do Was z moim nowym mani. Piękny beż od CATRICE oraz złotko od SENSIQUE. Oba lakiery polubiłam tak samo, kryją przy dwóch warstwach, a złotko nawet przy jednej, schną tak samo szybko, nie zalewają skórek, konsystencja lakieru od SENSIQUE jest nieco gęściejsza. Myślę, że takie mani świetnie pasuje na andrzejkową zabawę jak i na co dzień :)


Buziaki :*











You Might Also Like

6 komentarze

  1. Piękny jest ten lakier bling bling :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne paznokcie! Ten 'ozdobny' lakier od Sensique jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne połączenie :) Sensique jest boski

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sensique rewelacyjnie wygląda na pazurach

    OdpowiedzUsuń
  5. Złoto od sensique wygląda oblędnie! Przyjemny duet ;>

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com