My Secret dla oczu :)

15:02:00


Witajcie!


A więc tak, znowu jakiś czas mnie nie było i pewnie domyślacie się dlaczego - praca. Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami moimi przemyśleniami dotyczącymi ostatnich nowości od My Secret, są to kosmetyki przeznaczone dla naszych oczu :) 3 tusze do rzęs oraz paletka cieni w naturalnych kolorkach:) Nie ukrywam, że tania marka Drogerii Natura, zaskakuje mnie coraz lepszymi- jakościowo, produktami :) Zawsze lubiłam tę markę, ale teraz jeszcze bardziej.

Przejdźmy do rzeczy.  


Zaczynamy od maskary 300% SENSUAL VOLUME. 

Informacje od producenta : Mascara zwiększająca objętość rzęs o 300%.
Innowacyjna silikonowa szczoteczka idealnie rozdziela rzęsy, podkreślając każdą z osobna, wyjątkową czernią. 
Zmysłowa objętość rzęs to teraz Twój główny atut.
Pojemność 10 ml
Cena 11,99 zł

Moja opinia : Maskara świetnie rozdziela rzęsy, wydłuża, ale nie aż tak bardzo, pogrubienie jest, lecz nie aż takie ogromne. Tusz daje nam bardzo naturalny wygląd delikatnie wydłużonych i minimalnie pogrubionych rzęs :) Co najważniejsze nie rozmazuje się ! I teraz już, to napiszę, że ŻADEN Z NOWYCH TUSZY NIE ROZMAZUJE SIĘ !!! 
Oczywiście polecam ! :) Ten tusz przypadł mi najbardziej do gustu :)

_________________________________________________


A teraz, MAGIC VOLUME MASCARA.

Informacje od producenta : Kremowa i jedwabista formuła tuszu zapewnia doskonałe pokrycie rzęs.
Idealnie dobrana szczoteczka pozwala na ich ekstremalne wydłużenie i zwiększenie objętości.
Pojemność 10 ml
Cena 11,99 zł

Moja opinia : Tusz jest fajny dla osób, które nie lubią aby był on tak widoczny na rzęsach, a jedynie dawał efekt delikatnie podkreślonych rzęs.. Oczywiście nie jest zły, ale nie ma on nic wspólnego z tym co obiecuje producent. 
Czy polecam ? Dla osób, które nie lubią mocnego makijażu, a bardzo delikatny nie rzucający się w oczy, to tak. 

__________________________________________


3D EFFECT VOLUME MASCARA.

Informacje od producenta : Mascara nowej generacji, której delikatna i lekka formuła pozwala na niezwykłą stylizację rzęs.
Rewolucyjna szczoteczka precyzyjnie rozczesuje i pogrubia rzęsy, nadając niesamowity efekt 3D.
Pojemność 10 ml
Cena 11,99 zł

Moja opinia : Rzęsy są rzeczywiście ładnie rozdzielone, a pogrubione delikatnie. Czy jest, to efekt 3D ? Nie sądzę, efekt jest naturalny jak przy zwykłej wydłużającej maskarze, jednak bardzo lubię ten tusz i używam go codziennie :)
Oczywiście polecam :)

_________________________________________


 NATURAL BEAUTY EYESHADOW PALETTE

Informacje od producenta : Paleta matowych cieni w odcieniach Nude, które podkreślą
Twoje naturalne piękno. Jedwabista i delikatna struktura ułatwia aplikację.
Cienie znakomicie przylegają do powieki i zachowują trwałość przez długi czas.
Waga 6 g.
Cena 11,99 zł

Moja opinia : Cienie są świetne! Długo się utrzymują i wyglądają bardzo naturalnie :) Bardzo je lubię :) 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Poczwórna paletka w świetnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z My Secret miałam tylko błyszczyk do ust, który bardzo lubiłam i 3 lakiery do paznokci, które uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy tusz faktycznie najlepiej prezentuje się na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty i czarny tusz zaciekawił mnie, pewnie przy okazji wypróbuję. Jeżeli paletka nude ma taką pigmentację jak poprzednia kolorowa to jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com