Po dwóch miesiącach ! AllePaznokcie .

15:00:00


Hejka :)


W końcu zebrałam się w sobie i postanowiłam napisać dłuższy post z wszystkim otrzymanymi dwa miesiące temu- w ramach współpracy, lakierami. Jak się tak patrzy, to niby nie było ich sporo, ale jednak wziąć się za wszystkie, to już problem ;) Nie chciałam robić postów o lakierach osobno, a chciałam ująć je wszystkie w jednym dużym. 



Jako pierwsze będą te, które najbardziej ze wszystkich przypadły mi do gustu. Bardzo jasna, rozbielona brzoskwinka, pudrowy róż oraz delikatny fiolecik z efektem pieprzu. Jeżeli chodzi o ten pierwszy, to jestem z niego bardzo zadowolona. Schnie w miarę szybko, krycie jest dobre przy 3 cienkich warstwach. Różowy lakier również ma takie same zalety jak pierwszy, jednak z kryciem jest gorzej, co widać na zdjęciach ... Fiolet jest genialny pod każdym względem! Krycie jest świetne nawet przy jednej warstwie, schnie szybko, jest okej :)





W tym duecie jest wszystko cudowne! Fiolet jest przepiękny, fajnie kryje, szybko schnie- ideał ! Srebrny pyłek, to coś czego zawsze chciałam, ale nigdy nie wiedziałam gdzie, to znaleźć! Świetny z niego top :) 





A tu jest problem ... Brąz jest piękny, taki czekoladowy, cudowny ! Kryje już przy jednej warstwie, szybko schnie, same plusy :) Ten cudowny błękit jest cudowny tylko w buteleczce. Zawiera w sobie delikatny, złoty shimmer, szybko schnie i to na tyle jeżeli chodzi o plusy.. Krycie jest tragiczne, u mnie pokrył dopiero przy piątej warstwie ! :O





To trio jest fajnie :) Czerń, to coś dla mnie, bardzo ją polubiłam, fajnie kryje, szybko schnie, bardzo ładnie się prezentuje, dla mnie TAK :) Oliwkowy, również jest przyjemny, dobrze kryje, schnie okej, również same plusy, tylko.. to nie mój kolor ;) Ten limonkowo-oliwkowy kolorek jest też genialny :) Wszystko tak jak przy poprzednim "pieprzowym" :)






Hmmm.. o tych lakierach nie powiem dobrych rzeczy, bo nie są za dobre. Kolory, to dla mnie porażka, nie kryją za dobrze, schnąc, to schną w miarę wolno. Może komuś się podobają, ale nie mi ;)  




Ten kolorek również nie jest w moim guście, ale dobrze, że jest jeszcze mama i go bardzo lubi :) Jeżeli chodzi o sam produkt, to jest świetny pod każdym względem. Kryje genialnie, schnie ekspresowo, nie zalewa skórek wokół pazurków. Cudo ! :)



You Might Also Like

5 komentarze

  1. lakiery są cudowne, szkoda, że niektóre mają takie słabe krycie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzoskwinka, marmurek z tego samego zdjęcia i fiolet najbardziej skradły me serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka lakierów One colour PRO, ale mnie nie zachwyciły. Za to lubię lakiery termiczne z allepaznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com