ESSENCE Hello Autumn - eyebrow set

13:47:00




Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję cieni do brwi od Essence z limitowanej edycji jesiennej. Tak wiem, recenzja powinna być już dawno, ale niestety nie miałam weny na, to aby coś o tym produkcie napisać, tak więc ten moment nastąpił dzisiaj :)

Osobiście posiadam wersję ciemniejszą dla brunetek, zazwyczaj używałam do wypełniania brwi, czarnej kredki i zwykłego cienia do powiek, nie myślałam nad tym żeby zamienić taki zestaw na typowe cienie do brwi. Będąc w Naturze nie mogłam się oprzeć pięknie wyglądającej wystawie limitki jesiennej i postanowiłam wypróbować, produkt w postaci cieni :) 
Kosmetyk jest zamknięty w ładnym, prostym opakowaniu, które jest solidne i nie otwiera się w kosmetyczce, do produktu dołączony jest skośny pędzelek, który służy do aplikowania pudru, jednak ja go nie używam, bo ciężko operuje mi się takim maleństwem :) Produkt na brwi nakładam skośnym pędzelkiem do eyelinera - również od Essecne, jest większy i łatwiej nakładać nim kosmetyk :)
W zestawie znajduje się ciemniejszy i jaśniejszy cień oraz rozświetlacz. Produkt sam w sobie jest genialny! Kosmetyk nie osypuje się przy nakładaniu, cały dzień jest w nienaruszonym stanie, przy dotykaniu , nie ściera się, daje naprawdę naturalny efekt na naszych brwiach! Nigdy nie pomyślałabym, że będę aż taka zadowolona z jakiegoś produktu od Essence :) Bo jak już wiecie, do lakierów od nich, nie jestem przekonana ze względu na trwałość, bo jeżeli chodzi o kolorystykę całego asortymentu lakierowego, to jest ona obłędna :) 

Używacie cieni do brwi ? Czym je wypełniacie ? 

Buziaki :*









You Might Also Like

3 komentarze

  1. szkoda, że nie pokazałaś brwi "przed" :P bo ciężko ocenić efekt, który na zdj "po" wydaję się całkiem całkiem ;)
    ja używam kredki z avonu na zmianę z ołówkiem z inglota i cieniem brązowym z wibo ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie porównanie pojawi się w innym poście :) Już niebawem będzie coś konkretnego :) Nie używałam nigdy tych produktów wymienionych przez Ciebie :) Ja używam kredki z KOBO i Essence , dla mnie są najlepsze :)

      Usuń
    2. To czekam na post :) kobo tez mialam ale troche za ciemna byla :(

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com