My Secret Nail Polish 202 Snow White & Nail Art 229 Red Rosses with White Dots.

14:50:00



Witajcie!


Dzisiaj mam dla Was dwa lakiery od My Secret. Jest, to klasyczna biel, a jej dopełnieniem jest jeden z najnowszych topperów. Ogólnie nigdy nie przepadałam za białym lakierem, a tym bardziej w połączeniu z czerwienią, jednak zmieniłam zdanie o takim "związku". Moim zdaniem jedna warstwa biało-czerwonego topu, ładnie prezentuje się na bieli.

Jeżeli chodzi o Snow White, to lakier jak wszystkie pozostałe 26 z całej serii, świetnie się rozprowadza, do krycia wystarczą dwie warstwy, szybko schnie. Natomiast Nail Art nr 229, świetnie się sprawdza w swojej roli, jeśli nałoży się jedną warstwę, to nie ma problemu ze zmywaniem, ale przy dwóch warstwach, to już są problemy przy zmywaniu :P
Tak własnie prezentują się moje pazurki :)


Lubicie biel na pazurkach ? :) Jak macie dzisiaj zrobione pazurki? :)

Buziaki :*














Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

10 komentarze

  1. fajnie ;) szkoda, że białych nie widać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda ;) pokusiłabym się o jeszcze jedną warstwę topu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że top lepiej by się prezentował na czarnym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam na czarnym, ale mi osobiście się nie podobało, takie połączenie bardziej przypadło mi do gustu :)

      Usuń
  4. Ja bym dala jeszcze wiecej tego brokatu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię więcej takich ozdób na pazurkach, ale jednak wolałam zrobić tylko jedną warstwę, ponieważ nie lubię zmywać takich dużych płatków brokatu w większej ilości :D Rozumiesz, wkurzanie się przy zmywaniu problematycznych brokatów :D

      Usuń
  5. bardzo fajne połączenie :) lubię biel na paznokciach, ale rzadko tak maluję

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com