NIGHT AND THE CITY ( Kobo Professional )

23:31:00




Witam!

O tej porze może być już tylko piękna noc w mieście :) Piękny kolor od Kobo! Na początku nie podobał mi się, ale jak tak dłużej się w niego wpatrywałam, to stwierdziłam, że jest nawet spoko.


Na jutrzejszy koniec roku planuję zrobić długi post o ulubionych kosmetykach, moje prywatne KWC :) Mam nadzieję, że coś Was zaciekawi i również czegoś spróbujecie :) 
A tymczasem, zmykam robić sernik ;)

Co myślicie o tym kolorku ? :)
Buziaki :* 








You Might Also Like

1 komentarze

  1. piękny kolorek! lubię takie :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com