To już rok ! / Recenzje : Astor; CK Contradiction .

22:22:00


Witajcie !

Post miał być we wtorek, jednak stwierdziłam, że skoro w środę jest roczek mojego bloga, to chciałam wtedy napisać post, niestety brak internetu uniemożliwił mi zrealizowanie planu i wpis znalazł się dzisiaj :) Sama miesiąc temu obchodziłam swoje urodziny i wtedy też dostałam cudowny prezent w postaci perfum - CK Contradiction ♥ Później sama zakupiłam sobie dwa podkłady oraz róż ( wszystko firmy ASTOR ), aby móc przetestować. Co myślę o produktach ? Zobaczycie dalej :) Zapraszam do dalszego czytania posta.



Na pierwszy ogień pójdzie Contradiction. Jest, to jeden z piękniejszych zapachów jakie kiedykolwiek miałam! Zakochałam się w nim od pierwszego ... hmm.. powąchania ? ;) Mój ukochany sprawił mi go w prezencie, byłam niesamowicie zadowolona i teraz jeszcze bardziej jestem nim oczarowana! 
Zapach jest trochę orientalny, mocny, ale przy tym bardzo kobiecy. Produkt jest zamknięty w prostym flakonie ze ''szronionego'' szkła, a przykrywka jest metalowa.
Nuty zapachowe: chiński eukaliptus, kwiat pieprzu, płatki kwiatów jaśminu, róża, drzewo satynowe, bób tonka.

Perfum utrzymuje się cały dzień! Jeżeli lubicie zdecydowane zapachy, to polecam gorąco :)



Astor Mattitude 002 Porcelain. Jeden z lepszych, a nawet najlepszy podkład matujący jaki miałam! Produkt naprawdę sprawuje się idealnie w swej roli, genialnie matuje przez cały dzień- nawet bez użycia pudru , z czego jestem niesamowicie zadowolona! Jedyny podkład, który tak się u mnie sprawdza. Kosmetyk co prawda nie kryje, ale wiadomo, od tego są korektory :) Nie tworzy efektu maski, nie obciąża, nie czuć go w ogóle na twarzy. Dla mnie ideał ♥ Cena, to ok 45zł.



Skin Match 103 Porcelain. Jest, to podkład dopasowujący się do cery, może nie jest matujący- a przynajmniej o tym nie wspomina producent, to u mnie on matuje cerę sam, a przy użyciu pudru jeszcze bardziej, jednak potrafi wysuszać. Niestety nie kryje niedoskonałości tak jak, to obiecuje nam producent, ale tak jak wspomniałam przy poprzednim produkcie, od tego mamy też korektory :) Również nie tworzy efektu maski, jest lekki, świetnie scala się z cerą, kolejny ideał dla mnie :) Cena, to ok 48zł.





Teraz ostatni z produktów- róż. Również bardzo przypadł mi do gustu, bo nie jest, to typowy róż, jest on przełamany brązem, ciemnym, ciepłym różem oraz rozświetlającymi drobinkami. Świetnie podkreśla wybrane partie twarzy, nie osypuje się, nie tworzy plam, nie ściera się, nie utlenia się w ciągu dnia, tak jak został zaaplikowany, tak się trzyma cały dzień. Uwielbiam ♥ Cena, ok 35zł. 





You Might Also Like

2 komentarze

  1. Lubię firmę Astor, ale jeszcze nigdy nie miałam od nich podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) po szczegóły zapraszam na mojego bloga: http://muminkowenowosci.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com