Kobo Professional Colour Trends numer 51 Endless Ocean.

19:16:00





Witajcie! 

Dzisiaj mam dla Was recenzję jednego z lakierów od Kobo Professional, a przy okazji delikatne zdobienie :)
Mam nadzieję, że się spodoba.
Jesteście ciekawe jak sprawdza się i prezentuje lakier? Zapraszam do dalszej części posta.



51 Endless Ocean, jest, to piękny odcień niebieskiego, niczym ocean ;) Bardzo przyjemny kolorek. Lakier nie sprawia trudności w malowaniu, schnie w miarę szybko, nie zalewa skórek, łatwo się zmywa i nie barwi płytki-a przynajmniej mojej. Produkt długo się trzyma, cały manicure miałam wytrzymał mi coś ok. 3-4 dni, bez żadnych oznak ścierania, jednak musiałam już zmyć, bo chciałam zrobić pazurki inaczej ;) 

Buziaki :*

 A tak prezentuje się lakier:











<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12307211/?claim=8nmukwajv3m">Follow my blog with Bloglovin</a>

You Might Also Like

6 komentarze

  1. śliczne ! i lakier i te serducha !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek :) Masz śliczne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych lakierów, ale ten niebieściak prezentuje się fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo fajny kolorek! Rzadko mam niebieskie paznokcie, ale akurat szukałam takiego odcienia. :) Świetne zdobienie! Od dawna za mną chodzi jakieś delikatne zdobienie wykonane właśnie wykałaczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Miło mi, że zdobienie się podoba :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com