Kobo Professional Colour Trends numer 46 HARMONY

13:08:00


Witajcie!


Dzisiaj przychodzę do Was z cudownym kolorkiem od Kobo. Nigdy nie byłam zwolenniczką zieleni pod żadną postacią, jednak od jakiegoś czasu przekonuję się do jej odcieni. Przyznam, że niektóre odcienie są niesamowicie piękne! Taki ciemny jak najbardziej uwielbia moja mama :) 

Lakier nosiłam na pazurkach przez 4 dni! Długo jak na mnie, bo ostatnio miałam manię na punkcie częstego zmieniania kolorku! Ten spodobał mi się na tyle, iż będę wracała do niego często  -nie tylko moja mama ;) 

Produkt zamknięty jest w walcowatej buteleczce, typowej dla lakierów tej firmy. Pędzelek jest płaski, ale nie jest szeroki, jednak nie sprawia trudności w malowani, a wręcz przeciwnie, dzięki temu, że jest płaski i cienki, możemy bardziej precyzyjnie pomalować pazurki.
Bardzo lubię lakiery formy Kobo Professional. HARMONY, schnie szybko, pięknie się błyszczy, nie farbuje skórek ani płytki paznokcia(!), długo się trzyma i nie ma problemów przy zmywaniu. 

Tak się prezentuje:






Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo lubię lakiery KOBO jednak ten kolor nie do końca jest "mój".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Mój'' też nie był, ale zmieniłam zdanie ;)

      Usuń
  2. miałam ostatnio na pazurkach podobny kolorek z Mollona i na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że to nie mój kolor i źle się będę w nim czuć, jednak okazało się, że nosiło mi się go świetnie! tak więc, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda zarówno solo jak i z topem :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych lakierów, ale kolorek bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne paznokcie! Mój wymarzony kształt :) A kolor lakieru bardzo ładny. Nigdy nie miałam lakieru z Kobo, nie wiem dlaczego , bo bardzo lubię tą firmę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Uwielbiam taki kształt, ale często zmieniam ;) Teraz są już migdałki :) A lakiery Kobo są świetne, więc warto spróbować:) Pozdrawiam :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com