Kobo Professional, My Secret, Sensique .

18:28:00





Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję trzech lakierów od trzech firm : Kobo Professional , My Secret i Sensique. Wszystkie te firmy produkują kosmetyki dla Drogerii Natura i tam je właśnie znajdziemy.
Jesteście ciekawe jak sprawują się lakiery oraz jak wyglądają na pazurkach ? :) Zapraszam do dalszej części :)


 Zaczniemy od Kobo Professional.
 Kolorek numer 58 RADIANT ORCHID. Odcień idealny na jesień/ zimę, można nosić go na co dzień, do pracy, do szkoły, na wieczorne wyjścia. Każda pora jest dla niego dobra :) Lakier ma niezbyt szeroki, ale płaski pędzelek, który ułatwia aplikację na paznokieć, nie zalewa skórek, szybko schnie, kolorek jest piękny, ładnie błyszczy nawet bez topu.
Cena: 9.99 zł/7,5ml.
 My Secret Nail Art numer 234 ENDLESS NIGHT PARTY, to piękny, brokatowy top.  Zawiera różnej wielkości brokat. Pięknie błyszczy, szybko schnie, uwielbiam go nakładać w trzech warstwach, ale potem są problemy przy zmywaniu oczywiście :D Jednak, bardzo lubię ten topper.
Cena: 6.99 zł/ 10ml.
 Ostatnim z lakierów jest SENSIQUE ART NAILS numer 193 Pink Frost. Piękny , pudrowy róż o wykończeniu piaskowym. Jest, to właściwie drobny brokacik z większymi kawałeczkami srebrnego brokatu. Łatwo się aplikuje, szybko schnie, długo trzyma się na paznokciach, problem jest jedynie przy zmywaniu, ale to norma przy tego typu lakierach ;)
Cena: 5.99 zł/ 7ml.


A tak prezentują się lakiery :) Miłego oglądania :)











Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.





You Might Also Like

14 komentarze

  1. Podoba mi się efekt na paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten słodki , różowy piaseczek z Sensique ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie oddają tego jak naprawdę pięknie wygląda :)

      Usuń
  3. Rozowy piasek jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się właśnie nad tym piaskiem z Sensique ;) Cała trójka bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zainwestować w niego tę parę złotych :) Jest naprawdę piękny :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetn połączenie, jestem zachwycona tym Sensique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że piasek od Sensique, ma swoje małe grono fanek ;)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com