KOBO PROFESSIONAL numer 56 Heather Valley

17:51:00

Cześć Kochane!

Przedstawiam Wam piękny, ciemny filet od formy Kobo. Nie ukrywam, że bardzo lubię wszystkie odcienie fioletowego, dla mnie jest, to piękny kolor! 
Jesteście ciekawe jak sprawuje się i prezentuje lakier na pazurkach ? Zapraszam dalej ... 



56 HEATHER VALLEY, zamknięty jest w walcowatej buteleczce-typowej dla lakierów tej firmy. Już na samym początku producent informuje nas o tym, że produkt posiada płaski pędzelek, jest on na tyle fajny, iż możemy nim bardzo precyzyjnie pomalować pazurki ( o ile nie trzęsie się komuś ręka tak jak mi :) ) . Lakiery wyglądają w takim opakowaniu bardzo pięknie, proste, zwykłe, ale jakże eleganckie.


 A tak prezentuje się lakier :
Produkt świetnie się rozprowadza, nie smuży, nie zalewa skórek, łatwo się zmywa, szybko schnie! Konsystencja nie jest ani rzadka, ani też gęsta, jest akurat. Lakier pięknie prezentuje się na paznokciach, jednak zdjęcia aż tak tego nie odzwierciedlają .






Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.





Buziaki :*
Ola.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Patrząc na buteleczkę na zdjęciach myślałam , że kolorek będzie o wiele jaśniejszy ;) muszę gdzieś dorwać i wypróbować lakiery z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w buteleczce nie mogłam inaczej uchwycić tego kolorku :/ Ale w rzeczywistości jest naprawdę piękny :)

      Usuń
  2. Lubie ich lakiery. A kolor piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fiolety -= pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie widzę żadnych objawów trzęsienia ręki, ale gdyby co to spróbuj oprzeć łokieć o stół (wiem, to banalna rada, ale kiedyś złapałam się na tym, że malując "na kolanie" nie miałam niczym podpartej ręki przez co trudno się malowało:) Też uwielbiam kolor fioletowy, więc mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi się często zdarza malować " na kolanie " , tak jakoś mi wygodnie :D Ale staram się od tego odzwyczajać i maluję wtedy przy stoliku :)

      Usuń
  5. Śliczny odcień fioletu i bardzo mi się podoba to delikatne zdobienie

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com