My Secret Matt Fixing Powder

16:49:00

Witajcie !


Dzisiejszego dnia przychodzę do Was z recenzją nowego pudru matującego od firmy My Secret. 
Produkt zamknięty jest w okrągłym plastikowym pudełeczku o pojemności 9g. Kosmetyk ma właściwości matujące i sprawdza się w tej roli idealnie.
Stapia się z cerą, dostosowuje się do jej koloru, matuje przez cały dzień - przynajmniej u mnie, buźka wygląda naprawdę naturalnie i świeżo. Zapach jest dla mnie neutralny, ani brzydki, ani ładny.. czyli ujdzie :)
Czy polecam ? Oczywiście, że tak. Genialny kosmetyk za grosze.
Cena : 11.99zł / 9g. 

Używałyście już ?
Buziaki :*




You Might Also Like

8 komentarze

  1. W zeszłym miesiącu go kupiłam, jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go od jakichś dwóch tygodni i bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się ciągle nad nim zastanawiam.. I dalej nie kupiłam, pewnie się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com