RED ROSE WITH GOLDEN SPARKS

18:03:00

Hej!

Jaka dzisiaj była piękna, słoneczna pogoda, właśnie dzięki niej mam dzisiaj świetny nastrój, który sprawił, że postanowiłam zawitać do Was.
A na paznokciach przynoszę ładną, piaskową czerwień od Sensique. Kolorek jest bardzo przyjemny i cieszy oko swym błyskiem.
Jesteście ciekawe tego lakieru? Zapraszam do dalszej części :) 

Lakier ma w sobie mnóstwo złotych drobinek, które pięknie się błyszczą, bardziej możemy je zauważyć w buteleczce, bo na pazurkach- po wyschnięciu, efekt jest bardziej subtelny, mimo to i tak ładnie wygląda.
Produkt ma wykończenie piasku, szybko schnie, ładnie się rozprowadza, długo utrzymuje się na pazurkach ( nosiłam go cały tydzień i nie było żadnych odprysków! - ten post długo mi zalegał przed opublikowaniem ). Nawet łatwo się zmywa! Delikatnie może barwić skórki. Reasumując, lakier jest przyjemny i myślę, że będę do niego czasem wracała ;) 

 A tak się prezentuje :


Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Piękny kolor, uwielbiam te lakiery♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lakiery piaskowe, są trwałe i mają ładne wykończenie i teksturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, this nail polish looks amazing.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com