Pazłotko do zdobienia paznokci od AllePaznokcie.pl numer 3.

17:46:00

Witajcie!

Mam dla Was dzisiaj piękne pazłotko w kolorze złota od AllePaznokcie.pl. Produkt nadaje się do zdobienia paznokci akrylowych, żelowych jak i naturalnych.
Jeżeli chcecie zobaczyć jak się sprawuje, to zapraszam do dalszej części...

 Produkt mamy zamknięty w plastikowym słoiczku. Nasze złotko jest cudowne, takie delikatne, że nie czuć go w naszych dłoniach! Po nałożeniu na lakier nie odstaje, można spokojnie nakładać top i prezentować swoje nowe mani :)  
Pazłotko jest czymś fajnym czego możemy użyć zamiast tradycyjnych topperów z różnymi brokatami, nitkami i nasze paznokcie będą wyglądały równie pięknie :) 

A tak prezentuje się nasze złotko na lakierze : 




You Might Also Like

2 komentarze

  1. Mam takie złotko od Promoto- Promoto , ale mało używam ;) fajnie wygląda nałożone na cały paznokieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com