Sensique ART NAILS

19:48:00


Witajcie Moje Piękne Kobietki !

Mam dla Was dzisiaj dwa cudowne lakiery od firmy Sensique. Produkty zostały wprowadzone na rynek już jakiś czas temu, ale niestety nie miałam okazji żeby je Wam przedstawić. Pokażę cudowną czerń oraz pięknie mieniący się fiolet!
Jeżeli jesteście ciekawe lakierów, to zapraszam do dalszej części ... 



 189 STARRY SKY, jest cudowną czernią, która mieni się cudownymi drobinkami. Lakier ma wykończenie piaskowe, łatwo się nakłada, szybko schnie, nie barwi płytki paznokcia ani też skórek wokół nich, trzyma się długo- u mnie wytrzymał 5 dni bez odprysków, ale postanowiłam go zmyć na rzecz innego kolorku ;). Nie ma problemów przy zmywaniu, łatwo można go usunąć. Myślę, że będę często wracała do tego lakieru



 192 VIOLET CRUSHED ICE, fiolet mieniący się na milion kolorów! Najbardziej przypadł mi do gustu z całej piaskowej serii, ponieważ uwielbiam fiolety, ale ten jak się mieni! Również tak jak w przypadku czerni, ma wykończenie piaskowe, nakłada się bez problemu, szybko wysycha, nie barwi, trwałość jest taka sama jak w przypadku STARRY SKY oraz nie ma problemów przy zmywaniu :) 

 A tak prezentują się oba lakiery :
















You Might Also Like

3 komentarze

  1. Przepięknie wygląda to połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolet bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio nabyłam brąz z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com