Sensique Nail Art 199 CONFETTI

14:40:00

Witajcie!


Niestety przez te parę dni nie byłam w stanie sklecić żadnej recenzji dla Was, a było to spowodowane moim samopoczuciem. Teraz jest już dobrze i czuję się na siłach aby móc przedstawić Wam kolejny lakier z nowości SENSIQUE :) 
Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda Confetti na pazurkach i jak się sprawuje, to zapraszam do dalszej części ...



Confetti, to bezbarwna baza, w której jest zatopiony granatowy brokat mieniący się na różne kolorki. Do pełnego krycia wystarczą dwie grube warstwy, ale i tak są delikatne "prześwity", ja postanowiłam nałożyć na paznokcie jedną warstwę 208 MIDNIGHT WALK od My Secret, a następnie dwie cienkie warstwy CONFETTI. Myślę, że takie rozwiązanie jest najlepsze i lakier wygląda o wiele lepiej. Schnie w miarę szybko, rozprowadza się bez problemu, problem pojawia się przy zmywaniu, ale wtedy stosujemy tradycyjną metodę z użyciem folii aluminiowej i lakier pięknie schodzi :) 


Tak prezentuje się na pazurkach : 





Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. wygląda super, zastanawiałam się kiedyś nad nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go ;) nawet nosiłam już dwa razy na pazurkach, ale nie udało mi się jego piękna uchwycić na zdjęciach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie się prezentuje :)

    Mam nadzieję, że ta kolekcja Snesique nie jest specjalną i zostanie na dłużej w drogeriach :) Planuje wielki 'napada' na drogerię natura :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny, właśnie jako topper, bo sam to chyba wymagałby ze czterech warstw co najmniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu! Zakochałam się w nim, jest niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentuje, mi chwilowo znudziły się tego typu lakiery

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com