Sensique NAIL ART z bliska :)

12:01:00

Witajcie moje Piękne Panie!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać nowości lakierowe od firmy Sensique z bliska. Zaprezentuję zdjęcia poglądowe lakierów z serii NAIL ART, są to brokatowe toppery, zatopione są również różnego rodzaju świecidełka o różnej wielkości. Lakiery w buteleczkach prezentują się cudownie, mam nadzieję, że tak też będą wyglądały na pazurkach! Nic bardziej nie cieszy mych oczu, jak błyszczące na milion kolorów lakiery ♥ 
A teraz przyjrzyjcie się im z bliska :)


  
 195 I'AM YOURS , topper, w którym mamy zatopione serduszka oraz różnej wielkości brokat i pyłek. A wszystko to w moim ulubionym FIOLETOWYM kolorze :) 


196 ALL YOU NEED IS LOVE, bezbarwny top, w którym zatopione są srebrne serduszka, piórka oraz brokat. Lakier będzie świetnie wyglądał na czerwieni lub czerni.


197 I LOVE YOU , różnokolorowe serduszka, kara, brokaty, zatopione w bezbarwnej bazie! W buteleczce prezentuje się idealnie, zobaczymy jaki efekt będzie na paznokciach.


199 CONFETTI , brokaciak idealny ! ♥ Zakochałam się w nim od razu po wyjęciu z paczki, mam nadzieję, że równie pięknie będzie wyglądał na moich krótkich paznokciach :)


198 SWEET HEART , tutaj mamy zatopione serduszka, kara, brokat oraz pyłek w bezbarwnej bazie. Wszystko mieni się na piękne kolory. Efekt tego toppera możecie zobaczyć na moim Instagramie. Oczywiście na blogu pojawi się też jego recenzja.


200 FIREWORKS, kolejny, w którym się zakochałam ! ♥ Jako pierwszy z całej serii pojawił się u mnie na paznokciach! Pięknie kryje, wystarczą dwie cienkie warstwy, jest taki piękny cukierkowy :) Możecie zobaczyć go na moim Instagramie .


201 BLUE HOLO MIST, piękny holograficzny topper, cudownie wygląda na ciemnej bazie :) Ale o tym przekonacie się już w następnym poście :)


202 PINK HOLO MIST, kolejny holograficzny topper, jednak ten jest w wersji PINK. W buteleczkach mają identyczny odcień, ale na lakierach już zamieniają go w dwa różne ;) 


Czy któryś z nowych lakierów przypadł Wam do gustu ? :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ale śliczne te lakiery♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. och piękne są, kuszą ale mam za dużo już tego typu toperów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z serduszkami wyglądają uroczo, przynajmniej w buteleczce ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com