Coś dla cery od firmy My Secret - kremowe korektory w sztyfcie

17:36:00

Hej!

Dzisiaj chciałam napisac kilka słów o nowościach od firmy My Secret. Jako pierwsze przedstawię Wam korektory w sztyfcie.
Jesteście ciekawe jak się sprawują ? Zapraszam do dalszej części...




 Zaczniemy od ANTIBACTERIAL COVER STICK
 Informacja od producenta :
Korektor dla cery z problemami. Wyrównuje koloryt, tuszuje niedoskonałości. Zapobiega powstawaniu i rozwojowi nowych zmian trądzikowych. Zawiera triscolan, witaminy E i A oraz olejek z drzewa herbacianego.
 Moja opinia :
Korektor występuje w dwóch wersjach kolorystycznych 01jasny oraz 02ciemny, kolorków mogłoby byc o kilka więcej, wtedy na pewno każda znalazłaby dla siebie odpowiedni, który ładnie stapiałby się z cerą i jej naturalnym kolorytem. Łatwo się aplikuje. Jeżeli chodzi o krycie, to jest ono słabe, owszem odrobinę tuszuje niedoskonałości, ale nie jest to idealne ukrycie niespodzianek. Po nałożeniu podkładu na wcześniej zaaplikowany korektor, cera wygląda ładnie i naturalnie, więc jeśli ktoś lubi taki efekt, to na pewno będzie zadowolony.
Bez korektora/ korektor/ korektor+podkład


Jako drugi zaprezentuję Wam CAMOUFLAGE COVER STICK

Informacja od producenta : 
Kremowy sztyft korygujący dla każdego rodzaju cery. Matowi i tuszuje przebarwienia oraz drobne niedoskonałości skóry. Zawiera witaminy E i A.

Moja opinia :
Sztyft występuje tylko w jednym wariancie kolorystycznym 03, który nie jest ani za jasny, ani też za ciemny, więc będzie pasował dla większości osób. Ładnie stapia się z cerą, świetnie kryje niedoskonałości, łatwo się aplikuje. Po nałożeniu podkładu na korektor, cera wygląda ładnie i naturalnie, nie widac niespodzianek ! Produkt spisuje się rewelacyjnie!
 Bez korektora/ korektor/ korektor+podkład


Ostatnim z korektorów jest ANTI REDNESS COVER STICK
 Informacja od producenta:
Kremowy sztyft korygujący dla cery naczyniowej. Maskuje czerwone plamki i popękane naczynka. Zawiera witaminy E i A.
 Moja opinia :
Osobiście nie mam problemu z popękanymi naczynkami, ale kilka czerwonych plam na twarzy mam. Jedną większą posiadam pod lewą brwią, którą mam zawsze problem przy robieniu makijażu, ponieważ ciężko mi ją zakryc, myślałam, że ten korektor również sobie z nią nie poradzi, jednak się myliłam, spisał się świetnie i zakrył moją plamkę :) A po dodatkowym nałożeniu podkładu, ślad po czerwonej plamie znikł! Polecam gorąco!
Bez korektora/ korektor/ korektor+podkład

Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

_______________________________________________
________________________________________________________________________

Moje Drogie Panie, w związku z kolejną współpracą na moim koncie-tym razem z BPS, mam dla Was kod ze zniżką -10% ceny pierwotnej produktów (zniżka nie obejmuje produktów w promocji)!
FKSQ10
(aby przejść do strony kliknij w banner)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetny blog :P Post mi się bardzo podobał :) Ekstra zdjęcia :*
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować, bo niestety mam popękane naczynka na twarzy ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna recenzja, właśnie zastanawiałam się nad kupnem ale nie wiedziałam jak działają,dzieki Tobie juz wiem,super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja recenzja się przydała :)

      Usuń
  4. A ja mam tylko kamuflaż z Catrice, ale na moje potrzeby jest ok :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com