KOBO Professional IDEAL VOLUME MASCARA

15:31:00

Witajcie !

Ależ dzisiaj mamy piękny i słoneczny dzień, mordeczka sama się uśmiecha :) Przybywam do Was z jedną z ostatnich nowości od formy KOBO, a jest to maskara z edycji limitowanej. 
Czy dobrze się sprawuje ? Jak prezentują się pokryte nią rzęsy ? 
Jeżeli jesteście tego ciekawe, to zapraszam dalej ..



 Produkt mamy zamknięty w pięknym, stylowym, srebrnym opakowaniu, na którym znajdują się wszelkie informacje dotyczące producenta oraz działania maskary. 

Co obiecuje producent ? 
 Dzięki silikonowej szczoteczce, aplikacja jest naprawdę przyjemna i prosta! Szczoteczka ma krótkie i rzadko położone włoski, dzięki którym nasze rzęsy są pięknie rozdzielone i nie sklejają się, wyglądają bardzo naturalnie pomimo zauważalnego pogrubienia i wydłużenia.
Tusz nosiłam cały dzień i nie zauważyłam tego, aby się kruszył czy też rozmazywał.
A więc wszystko, to co obiecuje producent tak naprawdę się sprawdza i jestem z tego bardzo zadowolona. Produkt ma oczywiście swój specyficzny zapach, którego woń czuję cały czas od momentu aplikacji do momentu demakijażu, oczywiście nie przeszkadza mi to w żaden sposób:)
Czy polecam ? Oczywiście, że tak :)
24.99 zł / 11 ml.




 Rzęsy bez maskary:
 Jedna warstwa:
 Dwie warstwy:
 Trzy warstwy:

Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Podoba mi się szczoteczka i efekt. Na razie miałam tylko jeden tusz KOBO, który niestety mnie nie zachwycił ;/ Ale ten chyba przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tuszu z KOBO jeszcze nigdy nie miałam, na razie mam zrobiony zapas, więc raczej go nie kupię, ale w przyszłości jak najbardziej, efekt bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie szczoteczki i efekt też mi się podoba ;) na razie też mam spore zapasy tuszy i muszę wykorzystać, ale może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie podkreśla rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny efekt delikatny acz z pazurem:D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com