MY SECRET Beauty Elixir smoothing make-up.

17:57:00


Witajcie!
W tym poście przedstawię Wam kolejną z ostatnich nowości marki My Secret. Produktem, który pokażę jest podkład. Z opisu producenta wydaje się być całkiem fajny, ale jak jest naprawdę ...?
Jeżeli chcecie wiedzieć, to zapraszam do dalszej części...


OD PRODUCENTA:


MOJA OPINIA:
Szczerze mówiąc to nie dawałam zbyt dużych szans temu podkładowi, nie łudziłam się, że to co obiecuje nam producent, będzie się sprawdzało, bo już kiedyś zawiodłam się na podkładzie MS, więc zapewne rozumiecie moje nastawienie do tego produktu... Przyznaję się bez bicia, że myliłam się! Podkład jest rewelacyjny!
Świetnie kryje, matuje mi cerę przez cały dzień i to nawet bez użycia pudru! Jest dostępny w trzech wariantach kolorystycznych : 1 IVORY, 2 BEIGE, 3 NUDE, wszystkie są bardzo naturalne, świetnie stapiają się z cerą tworząc równie naturalny look, podkład również świetnie wygładza cerę i pozostawia delikatną w dotyku.


 BEZ PODKŁADU :

Z PODKŁADEM :






Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ładnie kryje ;) Myślę, że Ivory i u mnie by się dobrze spisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem, jakoś kosmetyki my secret mnie nie przekonują ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś bardzo lubiłam podkład sensique a to też przecież groszowe sprawy. Wygląda fajnie więc pewnie go kupie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com