Born Pretty Store - Qgirl-004 [recenzja]

20:34:00

Witam ponownie :)


I mam dla Was kolejną płytkę od BORN PRETTY STORE :) Równie piękną jak poprzednia, która bardzo mi się spodobała i ma bardzo urocze wzorki! 


Płytka nosi nazwę Qgirl - 004, znajdziecie ją TUTAJ na stronie sklepu BORN PRETTY STOREJej cena regularna to 2.39$, ale BPS często ma na płytki promocje, więc można ją 'dorwać' za grosze, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.

Płytka była z przodu zabezpieczona niebieską folią jak w przypadku poprzedniej oraz dodatkowo była schowana w papierowy "pokrowiec"(?). Na płytce znajduje się ( o ile dobrze naliczyłam ) 14 wzorków, które są dobrze i głęboko wyryte, dzięki czemu możemy bez problemu odbijać je na stemplu. Jestem z niej bardzo zadowolona :)










Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Płytka fajna i ładne ma wzorki tylko słabo je widać odbite takim lakierem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety światło nie współgrało ze mną i nie dało się lepiej pokazać całego mani, a na żywo naprawdę bardzo wyraźnie widać te wzorki, więc to nie wina lakieru. :)

      Usuń
  2. Tez czekam na ta płytkę, mnie zachwycila ta parka na plytce dlatego ja wybrałam, ale pozostałe wzorki tez Prezentuja się ciekawie

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com