Stamp & Scraper - Born Pretty Store

19:16:00

Hej! :)

Tym razem mam dla Was recenzję stempla oraz zdrapki od BORN PRETTY STORE. Jak się sprawdzały? O Tym przekonacie się za chwilę :)





W opakowaniu znajduje się stempel oraz zdrapka, które są dostępne TUTAJ na stronie sklepu BORN PRETTY STORE. Regularna cena zestawu to 2,99$, ale BPS często ma promocje, więc można kupić zestaw tajniej, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.

Zestaw jest zapakowany w zwykłe, plastikowe opakowanie, na jego tylnej części jest instrukcja wykonywania stempelków na paznokciach. Stempel jest dwustronny, gumki są miękkie, więc nie ma problemu z tym, aby odbił się na nim wzorek z płytki. Zdrapka również jest okej, chociaż potrafi odrobinę zarysować płytkę, ale nie są to jakieś wielkie ryski ;) Ogólnie jestem zadowolona z tego zestawu :) Myślę, że dla początkujących jest okej :) A ja też jestem w tym początkująca :) Polecam gorąco! :)








Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystac z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Mam podobny, tyle, że nie z bps, ale też z tymi twardymi gumkami , na początku nim odbijałam i małe wzorki dobrze się nim robiło, ale do całopaznokciowych kompletnie się nie nadaje, bo jest za twardy

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com