KOBO PROFESSIONAL Transparent Matt Powder / Matt Bronzing & Contouring Powder,

14:57:00

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam- moje drogie Panie, dwa produkty od firmy KOBO, które wskoczyły do drogerii już jakiś czas temu. Nie miałam wcześniej ochoty na dzielenie się moimi przemyśleniami na temat jakichkolwiek kosmetyków, co było spowodowane sprawami osobistymi.
Jesteście ciekawe pudru oraz bronzera? Zapraszam do dalszej części...




Jako pierwszy przedstawię Wam puder matujący o numerze 312 TRANSPARENT
Od producenta:
Moja opinia:
Produkt świetnie sprawdza się w swej roli. Idealne matuje i stapia się z podkładem, oczywiście trzeba po kilku ładnych godzinach zebrać nadmiar sebum z cery, ale i tak jest świetny i polecam gorąco :)


A teraz bronzer o numerze 311 NUBIAN DESERT

Od producenta:
Moja opinia:
Długo szukałam odpowiedniego bronzera w chłodnym odcieniu brązu, aż firma KOBO wypuściła na rynek nowy puder w ciemniejszym odcieniu, który idealnie wpasował się w moje wymagania. Jestem niesamowicie zadowolona z produktu, świetnie można nim wymodelować twarz i odpowiednio podkreślić kości policzkowe. Również polecam.






Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo lubię produkty KOBO, puder transparentny jeszcze u mnie nie gościł, ale na pewno zagości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. od jakiegoś czasu planuje kupić ten puder do konturowania ale czekam na promocję :)

    pozdrawiam
    Afa ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam głównie pudru transparentnego z Rimmela ; taki bladziuch ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com