My Secret CHALKY MATT - cała seria. [DUŻO ZDJĘĆ]

09:35:00

Witajcie!


W tym poście pokażę Wam całą serię lakierów CHALKY MATT od My Secret.
Dostępnych jest 6 wspaniałych kolorów. Wszystkie odcienie są bardzo wyraziste i mocno napigmentowane, do pełnego krycia wystarczą dwie cienkie warstwy lakieru lub jedna grubsza. Lakiery mają tendencję do smużenia z racji tego, że szybko schną i to właśnie utrudnia ich aplikację, jednak dla takich pięknych kolorów na pazurkach warto się odrobinę pomęczyć ;) 


Matt jest na dosyć dobrym poziomie, nie jest to efekt satyny, ani też słabego zmatowienia, a naprawdę mocnego kredowego matu. Nie ma problemów przy zmywaniu, lakiery nie barwią skórek.
Najbardziej z całej serii do gustu przypadła mi piękna, klasyczna biel oraz mocny błękit.


238 BLACK / 239 RED








240 PINK





241 VIOLET









242 WHITE


243 BLUE






Lakiery otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ale piękna jest ta czerwień! jak kupowałam swoje, to akurat czerwieni nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne, przez Twojego bloga zaczęłam odwiedzać gablotę Sensique i mySECRET :) Te są świetne, róż i lila są cudowne, chyba czeka mnie wizyta w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. posiadam biel, z racji tego, że idealnie nadaje się, aby malować na niej farbkami akrylowymi :) i gdyby nie mój lakierowy przesyt, na pewno kupiłabym także inne kolorki z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam już wszystkie kolory, ale różnych firm więc na te na pewno się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com