Płytka BP - 25 -recenzja.

16:40:00

Witajcie!

Dzisiaj recenzja nie-lakierowa :) A mianowicie, mam dla Was cudowną płytkę od BPS, na widok, której oczy mi się aż błyszczą! Jak tylko miałam możliwość wyboru produktów do testów, od razu padło na tę uroczą płyteczkę. Najbardziej urzekł mnie w niej, wzór księżniczki, który pięknie wygląda. Jednak do wykonania mani użyłam innego wzorku, który również przypadł mi do gustu :)
Zapraszam do dalszej części...


Płytka nosi numer BP-25, znajdziecie ją TUTAJ na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Jej cena regularna to 2.99$, ale BPS często ma na płytki promocje, więc można ją 'dorwać' za grosze, jak i również skorzystac z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.


Z przodu płytka była zabezpieczona tradycyjnie niebieską folią, a z tyłu jest papier z logiem sklepu i linkiem d niego.
Na płytce znajduje się 8 wzorków, z czego 3 są na całe pazurki. Jeżeli chodzi o samą płytkę, to nie mam żadnych zastrzeżeń. Wzorki są dosyć głęboko wyryte, więc nie ma żadnych problemów przy nabieraniu ich na stempel. Na pewno wzorki z tej płytki będą często gościły na moich  pazurkach :) 
Dodam jeszcze, że kontakt z Panią, która zajmuje się całym procesem współpracy z bloggerami, jest świetny i bezproblemowy :)

Przyznam, że pierwszy raz wzięłam się za robienie stempli i 4 dni się męczyłam zanim nauczyłam się tej sztuki zdobienia, ale efekty są warte tych zmagań! Mani z takimi wzorkami świetnie się prezentuje.
A w następnym poście, kolejna płytka ;)






Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystac z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Wzorki na takim neonie wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to wygląda :) Większość płytek z bps powoduje u mnie szybsze bicie serca :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com