Velvet touch ...

17:27:00

Witam :)

Moje drogie, dzisiaj pokażę Wam cienie firmy Sensique, które już jakiś czas są w sprzedaży.
Jesteście ciekawe jak sprawują się cienie ?  Zapraszam do dalszej części ...



 Marka Sensique wprowadziła 12 nowych kolorków cieni, które są w ładnych i naturalnych odcieniach, wyjątkiem jest mocny pomarańcz , ale myślę, że każda znajdzie dla siebie coś odpowiedniego :)
Cienie ładnie trzymają się na powiece, nawet bez bazy, można wykonać nimi bardzo naturalny i delikatny makijaż.












You Might Also Like

4 komentarze

  1. hm... nigdy się im nie przyglądałam, ale chyba wybiorę się do natury w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś miałam cień (chyba )z tej serii i był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię te cienie, bo są trwałe, mają bogatą kolorystykę a do tego są tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się odcienie 106 i 150 :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com