About me.

10:13:00




Hej :)

Tym razem pojawi się kawałek tekstu o mojej skromnej osobie. Zawsze pojawiały się posty dotyczące paznokci i rożnych rzeczy z nimi związanych, a ostatnio postawiłam na różnorodność tematów pojawiających się na moim blogu. Wiem, że informacje o mnie nie zyskają takiego uznania jak lakiery, kosmetyki, ale warto spróbować.


Z wykształcenia jestem "Technikiem Logistykiem", jednak mało mój zawód ma wspólnego z preferowanymi przeze mnie zainteresowaniami. Hmm.. chociaż planowanie przydaje się w procesie tworzenia manicure lub makijażu, ponieważ też trzeba rozważyć jakich produktów użyć i w jakiej kolejności ;) Więc można powiedzieć, że w pewnym sensie jest to proces planowania :) A z planowania zawsze nieźle mi szło, chociaż wolałam Transport i Spedycję :) Niedługo mam zamiar zacząć kształcić się w kierunku kosmetycznym, bo tak naprawdę to mnie interesuje, nie wykluczam jednak tego, że kiedyś też pójdę w swoim wyuczonym kierunku się edukować. No ale może przejdźmy do wątku dotyczącego mojej przygody z blogiem. 

Otóż, nie uwierzycie, ale jeszcze 5 lat tamu nie znosiłam lakierów do paznokci, jak tylko pomalowałam pazurki to od razu musiałam zmyć, bo czułam się jakbym miała brudne ręce. Później jednak jak zaczęłam przygodę ze szkołą średnią, moje podejście do makijażu i manicue się zmieniło. Dzisiaj nie wyobrażam sobie mieć niepomalowanych paznokci, chociażby samą odżywką, muszę mieć coś na nich. Oczywiście swojej cery nie obciążam zbyt mocnym i wyrazistym makijażem, lubię make up 'no make up', czyli naturalny, w  delikatnych odcieniach. Czasem jednak, jak to każda kobieta, chcę wyróżnić się z tłumu i zaakcentować mocniej, np. usta lub oczy, które uważam za swój największy atut. 


Swoją przygodę z blogowaniem zaczęłam w grudniu 2013 roku. Namówiła mnie w sumie moja mama, stwierdziła, że powinnam pokazywać swoje pięknie wystylizowane paznokcie gdzieś w sieci i stąd też narodził się pomysł na bloga. Tylko potem trzeba było wymyślić jaką adekwatną do niego nazwę i padło na " co-ona-zmalowala", myślę, iż jest to najlepsza nazwa jaką mogłam nadać swojemu "małemu światu". 

Blogowanie nie przeszkadzało mi w żaden sposób w nauce na ostatnim roku logistyki w technikum, wręcz przeciwnie, było to moje oderwanie się od tego wszystkiego, od stresu, całego zamieszania z egzaminami zawodowymi, maturą, którą w zasadzie zdecydowałam się zdawać dopiero w tym roku, ale nie żałuję tego, że poczekałam na to cały rok. Jeżeli chodzi o pracę, to również w żaden sposób mi "mój świat" nie przeszkadzał, pomimo tego, że wracałam wieczorami do domu ogromnie zmęczona. Zawsze znalazłam chwilę na to aby coś napisać. 

Myślę, że na dzisiaj tyle o mnie i blogowaniu wystarczy. Z czasem dowiecie się więcej ;)
Jak podobał się wpis ? 

Buziaki.

You Might Also Like

22 komentarze

  1. ja również uważam usta za Twój największy atut :) no piękne!
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piekne usta!
    obserwuje , http://scruffystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od zawsze lubię malować paznokcie :) Piękne zdjęcia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety kiedyś nienawidziłam tego robić, nawet nie lubiłam zwykłego, bezbarwnego lakieru na paznokciach :D Dziękuję :)

      Usuń
  4. Może i ja się kiedyś przekonam do malowania paznokci...hm :D

    obserwuję :)

    ola-jaworska.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Skoro ja się przekonałam, to może Ty też :)

      Usuń
  5. Też teraz jestem na etapie nie malowania paznokci :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. spoko, ja jestem z wykształcenia finansistą, natomiast wykonuję zawód logistyka :D czyli wychodzi na to, że mamy troszkę ze sobą wspólnego (oprócz zamiłowania do malowania paznokci ;) ) PS. bardzo fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście mamy troszkę ze sobą wspólnego :)
      Miło mi, że post się spodobał ;)

      Usuń
  7. Masz bardzo ładne usta. Paznokci nie maluję często, a jeśli już to na jakiś jasny kolor:)
    Bardzo fajny post i super zdjęcia:)

    Zapraszam do mnie:
    http://julia-iggy.blogspot.com/
    I bardzo proszę o poklikanie w linki z ostatniego posta jeśli będziesz miała chwilkę czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Ja ostatnio też preferuję jasne kolorki :)

      Usuń
  8. Technik - logistyk. Swietnie sie składa bo sie na to wybieram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :) Jest to bardzo interesujący kierunek :)

      Usuń
  9. Ja interesuję się kosmetykami od kiedy pamiętam i teraz żałuję, że w tym kierunku się nie kształciłam. Marzy mi si jakiś kurs makijażu czy stylizacji paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się podobał, jestem nowa na Twoim blogu, więc fajnie było przeczytać coś o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JAKIE USTA <3
    Genialna jesteś !
    Zapraszam nowa notatka - http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com