BORN PRETTY STORE BP-L020

12:15:00




Witajcie!

Dzisiaj recenzja nie-lakierowa :) A mianowicie, mam dla Was cudowną płytkę od BPS, na widok, której aż serce mocniej mi bije! Jak tylko miałam możliwość wyboru produktów do testów, od razu padło na tę uroczą płyteczkę. Najbardziej urzekł mnie w niej, wzór kratki, ponieważ bardzo lubię takie proste wzorki. Jednak do wykonania mani użyłam innego wzorku, który również przypadł mi do gustu :)
Zapraszam do dalszej części...


Płytka nosi numer BP-L020, znajdziecie ją TUTAJ na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Jej cena regularna to 5.99$, ale BPS często ma na płytki promocje, więc można ją 'dorwać' za grosze, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.


Płytka jest zapakowana w piękne "pudełeczko" ozdobione cudownymi wzorami. Zabezpieczona była tradycyjnie niebieską folią.
Na płytce znajduje się 21 wzorków, z czego 14 jest na całe pazurki. Jeżeli chodzi o samą płytkę, to nie mam żadnych zastrzeżeń. Wzorki są dosyć głęboko wyryte, więc nie ma żadnych problemów przy nabieraniu ich na stempel. Na pewno wzorki z tej płytki będą często gościły na moich  pazurkach :) Bardzo polubiłam tę płytkę :)











Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .


You Might Also Like

8 komentarze

  1. świetne te etui! ja czekam na swoje płytki, może wreszcie nauczę się robić stemple ;) a u Ciebie zdobienie wyszło ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta płytka jest piękna! zastanawiałam się nad nią, ale ostatecznie wygrały wzory azteckie i sweterkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się odbiła, inne wzory też wyglądają interesująco :]

    OdpowiedzUsuń
  4. No płyteczka jest wypasiona, chciałabym ją mieć:)ps. ciekawe zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta płytka, niestety nie mam jeszcze ani jednej z BP;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest piękna :) Na pewno jeszcze się jakiejś dorobisz :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com