BORN PRETTY STORE - formy do paznokci.

15:21:00


Hej :)


W tym poście pokażę Wam formy do paznokci pod akryl oraz żel od BPS. Wybrałam 100 sztuk złotych.


Szablony możecie znaleźć TUTAJ na stronie sklepu BORN PRETTY STORE. Regularna cena za 100 sztuk to 4.16 $, ale BPS często ma promocje, więc można je kupić tajniej, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.

 Formy są średniej wielkości, ich powierzchnia jest śliska i możemy bez problemu formować na niej sztuczny  paznokieć. Klej na nich jest mocny, dzięki czemu formy nie przemieszczają się podczas pracy na nich.  Zapakowane są w foliowy woreczek. Ogólnie jestem z nich zadowolona .




Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art.


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Gdzieś takie formy jeszcze u mnie leżą, oczywiście nie z bps, raz mnie pokusiło o zrobienie sobie żelowych , nosiłam przez jakiś czas, ale więcej się nie skuszę, bo moje paznokcie po tym pół roku nie mogły dojść do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze szkoda :/ Ja po zdjęciu akrylu nie narzekam na kondycję swoich pazurków :)

      Usuń
  2. Nigdy nie próbowałam używać. Przerasta mnie to. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku mnie to przerażało, ale teraz jest okej :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com