Diamond Gloss - ALLEPAZNOKCIE.PL

16:10:00

Hej!

Dzisiaj mam dla Was recenzję preparatu nabłyszczającego od firmy AllePaznokcie.pl
Produkt zamknięty jest w walcowatej buteleczce, która ma stylową, srebrną nakrętkę, pędzelek jest cienki i długi, można bez problemu nakładać produkt na paznokcie. Fajnie nabłyszcza i efekt utrzymuje się bardzo długo, jednak samo schnięcie nie jest tak dobre, bo dłuższą chwilę trzeba poczekać na całkowite wyschnięcie.


Czy polecam ? Myślę, że tak. Pomimo długiego schnięcia, fajnie się sprawdza jako nabłyszczacz i długo się trzyma.









Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

You Might Also Like

0 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com