Face Illuminator Powder - My Secret.

18:42:00


Witajcie!


W poście makijażowym zapowiedziałam Wam, że ukaże się niedługo recenzja rozświetlacza do twarzy od MS, którego użyłam właśnie do wykonania tamtego makijażu. Właśnie nadeszła ta chwila kiedy to, pokażę i przedstawię dokładnie kosmetyk. 
Jesteście ciekawe jak się sprawdza ? Czy jestem zadowolona ? Czy może jednak się zawiodłam ? Jeżeli tak to zapraszam do dalszej części wpisu ..



Puder mamy zamknięty w okrągłym, plastikowym opakowaniu, czyli tradycyjnym dla tego typu produktów. Produktu mamy 7.5 grama w cenie 14.99zł. Myślę, że cena jest adekwatna do produktu, a nawet i ... całkiem niska, dlaczego ? Bo produkt jest naprawdę świetny! Nigdy bym się nie spodziewała, że będę taka zadowolona z jakiegoś pudru rozświetlającego, a tu proszę, taka mała niespodzianka. Kiedyś byłam zachwycona rozświetlaczami od Kobo Professional, jednak teraz wiem, że cały czas czekałam właśnie na ten od My Secret! 

Kosmetyk mamy w odcieniu ciepłego beżu, który powinien dopasować się do większości użytkowniczek. Producent obiecuje tak zwany efekt "tafli", czy tak rzeczywiście jest ? TAK! Produkt nałożony w mniejszej ilości nadaje piękny, delikatny połysk cery, która wygląda promiennie, świeżo i bardzo dziewczęco. Jeżeli chcemy mocniejszy efekt, to wystarczy, że zaaplikujemy po prostu więcej produktu i wtedy właśnie uzyskamy efekt "tafli". Produkt również świetnie się trzyma przez cały dzień, nie ściera się tak szybko i nie osypuje.

Rozświetlacza używałam zazwyczaj tylko jak robiłam sobie makijaż na jakieś większe wyjścia, ale odkąd po raz pierwszy użyłam pudru od MS, tak używam go za każdym razem do makijażu codziennego. Nie wyobrażam sobie żeby go nie użyć :) Używam go od ponad dwóch tygodni, prawie dzień w dzień i nie widać na nim żadnych śladów użytkowania!  Więc myślę, że produkt może być bardzo wydajny

Próbowałyście już nowego rozświetlacza od MS? Jakie są wasze wrażenia? 
Buziaki, Ola.










Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

You Might Also Like

18 komentarze

  1. wygląda bardzo obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od ponad pół roku codziennie używam Mary-Lou Manizer i również jestem z niego zadowolona, nie żałuję wydanych pieniędzy bo spokojnie wystarczy mi na kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie :) Ja natomiast używam Wibo i z Lovely też jest całkiem fajny :)
    z taką cenę dają porównywalne efekty jak Mary Lou Manizer :)
    zapraszam do siebie kochana :)
    www.kosmetyczna-prawniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę je spróbować :) Bo sporo się o nich naczytałam i bardzo mnie ciekawią :)

      Usuń
  4. Ja rzadko używam rozświetlaczy, na razie mam jakiś zwykły NN, ale chyba na ten się w końcu skuszę, bo same pozytywne opinie o nim czytam ;)

    Zapraszam do mnie:
    Kociołek Rozmaitości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, jest naprawdę świetny :)

      Usuń
  5. Wygląda bardzo fajnie. Ja nie używam żadnego rozświetlacza:)

    Wspomniałam o Twoim blogu w nowej notce, zapraszam:
    http://julia-iggy.blogspot.com/2015/05/30052015-rolki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z wibo i lovely więc na razie nie kupię nic tego typu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam, ale wydaje mi się dla mnie niestety zbyt złoty :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ;) muszę kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie się prezentuje, ale nie używam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiałabym wypróbować :P
    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny efekt daje, jednak wolę 'srebrne' rozświetlacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To mój pierwszy rozświetlacz. Nie mam porównania z innymi znanymi i zachwalanymi produktami.Jak nałożyłam go po raz pierwszy to pomyślałam : "o co tyle szumu' :) Ale po drugim podejściu następnego dnia zakochałam się! Nakładam go w niewielkiej ilości.Pięknie odbija światło dając efekt subtelnej tafli.Nie ma widocznych drobinek.Kolor wydaje mi się że będzie pasował do każdej karnacji.Jest dość trwały.Cena bardzo korzystna.Nie wyobrażam sobie dnia i makijażu bez niego :)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com