Mój początek makijażowych postów ...

17:46:00



Witajcie moje Kochane :)

Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem, który obiecałam. Jest on delikatny z mocnym wyróżnieniem ust.
Na co dzień staram się używać stonowanych kolorów na usta. Jednak czasem można zaszaleć i sprawić, że zwykła , szara codzienność zmieni się w kolorową za pomocą makijażu i pojawi się uśmiech na twarzy. Policzki delikatnie podkreśliłam matowym różem od KOBO PROFESSIONAL.


Zdaję sobie sprawę, że mój makijaż nie jest za świetny, ale dopiero zaczynam przygodę z wpisami dotyczącymi makijażu. Bardzo Was proszę o wyrażenie swojej opinii na temat wcześniej wspomniany, co mam poprawić, zmienić. 






Do rozświetlenia twarzy użyłam najnowszego rozświetlacza od My Secret, o którym niebawem pojawi się osobny wpis.

A na usta nałożyłam, piękny błyszczyk w kredce, również od MS, w kolorze 15 blueberry mouse.






W poprzednim wpisie wspomniałam o zmianie wyglądu na blogu, nic bardziej mylnego. Już możecie zauważyć zmiany na plus. Całą zmianą designu zajęła się cudowna Klaudia, która spadła mi prosto z nieba. Z efektów jej pracy jestem niesamowicie zadowolona! Bardzo podoba mi się nowy wygląd strony. 

Tutaj znajdziecie Klaudię i możecie się skontaktować :

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Troszkę nienaturalnie wyglądają tak powiększone usta :( Ale nie wiedziałam, że MS ma takie bajery w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja już mam takie usta, nie są one powiększone ;) Wystarczy odpowiednio użyć kosmetyk aby wyglądały na większe ;) Tak, od niedawna mają takie cuda w ofercie :)

      Usuń
  2. Masz piękne usta! Nie znam tych kosmetyków,które użyłaś,ale makijaż w ich wykonaniu bardzo mi się podoba !
    Poklikałabyś mi w linki ? Będę wdzięczna :)
    http://siostryzprzypadkuprzyjaciolkizwyboru.blogspot.nl/2015/05/przeglad-ubran-w-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Jasne, że poklikam ;)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się kolor tej szminki, masz piękne duże usta :) Nie mogę się doczekać postu na temat rozświetlacza, zapowiada się ciekawie.
    Bardzo mi miło, że o mnie tutaj wspomniałaś. Nie trzeba było :)
    Pozdrawiam cieplutko !
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję bardzo ;) Myślę, że za parę dni pojawi się już o nim wpis :)
      Trzeba było, ponieważ jestem ogromnie zadowolona z tego co dla mnie wyczarowałaś :) Nawet mojemu mężczyźnie się spodobało :)
      Również cieplutko pozdrawiam ! :)

      Usuń
  4. Świetny kolor tej kredki do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej ze wszystkich kolorków całej serii mi się podoba :) Na temat tych kredek również będzie osobny post ;)

      Usuń
  5. Ale piękna ta kredka do ust!

    OdpowiedzUsuń
  6. usta masz idealne :)
    www.kiinsza.blogspot.com + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję pięknie :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  7. naprawde bardzo podoba mi sie ten makijaz :))
    obserwuje, http://scruffystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi się czyta takie słowa :) Zaraz wpadnę na Twojego bloga :)

      Usuń
  8. Ja stawiam w makijażu na mocniej podkreślone oczy ;) usta wolę bardziej stonowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też ;) Ale czasem lubię zaszaleć :D

      Usuń
  9. Przechodziłam dziś koło tej kredki z My Secret, ale wzięłam pomadkę w podobnym odcieniu. Co do makijażu , uważam że jest super, mocny akcent na usta jak najbardziej w modzie ;)) Pozdrawiam.
    ______
    whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że makijaż się podoba :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com