Nail Art Design Brush - BORN PRETTY STORE

12:58:00



Witajcie! 


Tym razem przybywam do Was z recenzją pędzelków do zdobień od BORN PRETTY STORE. Podoba mi się ich piękny, biało- perłowy kolorek i między innymi dlatego je wybrałam do testów ;)


W zestawie znajduje się 14 pędzelków i jedna sonda do robienia drobnych kropeczek. Zestaw znajdziecie TUTAJ  na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Regularna cena pędzelków to 5,96$, ale BPS często ma promocje, więc można je kupić tajniej, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.

Pędzelki były zapakowane w plastikowy pokrowiec. Mają piękny, biało- perłowy kolorek, który na pewno spodoba się niejednej Pani :) Włosie jest bardzo delikatne, są bardzo dobrze wykonane dzięki czemu możemy wykonać precyzyjnie wzorki. Dwa pędzelki są do omiatania pyłków, jedna sonda, 3 pędzeli do wykonywania długich i cienkich kresek, 3 pędzelki są do wykonywania precyzyjnych wzorków ale jeden z nich może służyć również do robieniach ozdób akrylowych, kolejne 6 pędzelków może byc wykorzystywane do metody żelowej i robienia zdobień one stroke.  Jestem z nich niesamowicie zadowolona, bo nie spodziewałam się, że będzie nam się tak dobrze współpracowało :) Oczywiście polecam ! 
Oraz na koniec możecie zobaczyć mani, które udało mi się zmalować za ich pomocą :)
Buziaki :*   






Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art.


You Might Also Like

4 komentarze

  1. świetny zestaw, ten zagięty bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to właśnie nim najlepiej się mi pracuje :)

      Usuń
  2. Też mam ten zestawik;) fajne zdobienie;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com