Produkty do stylizacji paznokci ALLEPAZNOKCIE.PL

15:04:00

Witajcie :)


Długo zabierałam się za napisanie tego postu, ponieważ bałam się w ogóle traktować swoje pazurki akrylem, po tym jak od wielu osób słyszałam, że naturalne paznokcie po takiej stylizacji strasznie się niszczą, ale w końcu zdecydowałam się spróbować i nie żałuję! Naprawdę nie żałuję. Pomimo tych wielu negatywnych opiniach na temat metody akrylowej, ja mam pozytywną. Moje pazurki w ogóle się nie zniszczyły, myślę, że głównie ma na to wpływ sposób ściągania z nich akrylu, jeżeli będziemy robiły to delikatnie i tak jak się powinno to robić-acetonem, to nasze paznokcie wcale nie będą w złym stanie.
No ale przejdźmy do recenzji produktów.




Liquid, jest fioletowego kolorku, zapach jest dosyć intensywny, ale da się przeżyć ;) Zamknięty jest w plastikowej buteleczce o pojemności 100 ml, oczywiście można nabyć w większej. Proszek akrylowy pod jego wpływem nie krystalizuje się i łatwo sporządzić masę akrylową, którą bez problemu rozprowadza się na pazurkach. Sam proszek akrylowy również świetnie się sprawdza, nie pęka po dłuższym czasie noszenia go, posiadam PINK INTENSIVE oraz CLEAR po 15 g. Oba proszki mają delikatny zapach i są zamknięte w solidnych, plastikowych słoiczkach.  
Nie ukrywam, że bardzo polubiłam stylizację paznokci metodą akrylową i będę często do niej wracała na swoich pazurkach i innych osób :) 
Dla początkujących osób- takich jak ja, polecam właśnie produkty marki ALLEPAZNOKCIE.PL :)

Zapraszam również na kilka stylizacji z użyciem akrylu :)










You Might Also Like

5 komentarze

  1. Nie próbowałam nigdy robić akrylowych, ale raz zrobiłam sobie żelowe i po ściągnięciu z moich paznokci została sieczka , :( ponad pół roku dochodziły do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Efekty bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com