Z innej bajki ...

16:55:00




Witajcie :)

Ostatnio dużo myślałam o różnych rzeczach -podczas nauki do matury, która nawet nieźle mi poszła, w tym również o moim skromnym blogu, oderwaniu się od szarej i nudnej rzeczywistości.


Stwierdziłam, iż ciągłe pisanie recenzji i pokazywanie stylizacji paznokci jest odrobinę nudne i sprawia, że coraz mniej osób ma ochotę odwiedzać mojego bloga i czytać posty - właśnie o blogach miałam temat prezentacji maturalnej i poszło na 100 :)

Postanowiłam, więc, że zacznę urozmaicać tematykę bloga, która wzbogaci się o wpisy urodowe, makijażowe oraz modowe. Mam zamiar dzielić się z Wami przeżyciami z mojego życia.

Nie wiem czy moje stałe czytelniczki będą zadowolone z tych urozmaiceń, ale czasem dobrze jest coś zmienić ;) Zmieni się też zapewne wygląd całego bloga.

W następnym poście postaram się pokazać Wam makijaż w moim wykonaniu :) A w kolejnym, przedstawię Wam w większym skrócie, moją skromną osobę .

Co myślicie o moim pomyśle ?
Buziaki, Ola.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Dobry pomysł. Osobiscie sadze ze lepsze sa blogi tematyki lifestyle bo mozna rozwijać swoje talenty pisarskie w rożnych dziedzinach a nie tylko o paznokciach itd.
    Fajnie ze dobrze poszła Ci matura. Pozdrawiam

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę powodzenia ! ;)
    Najważniejsze to zaciekawić czytelnika. :)
    Pozdrawiam ;)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiadają się zmiany na lepsze więc czekam :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com