BORN PRETTY STORE : Acrylic brush set.

21:47:00


Witajcie! 


Tym razem przybywam do Was z recenzją pędzelków do metody akrylowej(?) od BORN PRETTY STORE. Podoba mi się ich zwykły, drewniany kolor. 


W zestawie znajduje się 5 pędzelków. Zestaw znajdziecie TUTAJ  na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Regularna cena pędzelków to 7.31$, ale BPS często ma promocje, więc można je kupić tajniej, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.

Pędzelki były zapakowane w plastikowy pokrowiec. Mają zwykły drewniany kolorek, który na pewno spodoba się niejednej Pani :) Włosie jest bardzo delikatne, są bardzo dobrze wykonane dzięki czemu możemy precyzyjnie nakładać żel, a nie akryl . Na stronie BPS pędzelki wyglądają inaczej- typowo do metody akrylowej, więc zdziwiłam się kiedy otworzyłam paczkę od sklepu, ponieważ wybrałam pędzle ze szpiczastym końcem a nie prostym-kwadratowym, ale sprawdziłam kod produktu i wszystko się zgadzało. No cóż, nie wiem czy zapakowano nie te pędzelki do pokrowca co trzeba, ale w sumie do żelu też mi się przydadzą ;) 
Buziaki :*   





Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art.


 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Super te pędzelki a zdjęcia, które pokazałaś świetnie je prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna sprawa, może faktycznie jakaś pomyłka, ale najważniejsze, że i tak jesteś zadowolona, buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro są dobrze wykonane to pewnie warto kupić;))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com