BORN PRETTY STORE : Nail art paint acrylic.

21:34:00


Witajcie!

W tym poście chciałam Wam zaprezentować farbki akrylowe od BPS. Farbki otrzymałam w dwóch kolorkach, czarnym i pudrowym różu.
Jeżeli jesteście ciekawe jak się sprawują to zapraszam do dalszej części...


Farbki OUMAXI, znajdziecie TUTAJ na stronie BORN PRETTY STORE. Cena jednej sztuki to 1.99 $, aby dostać je jeszcze taniej, możecie skorzystać również z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.

Farbki znajdują się w tubkach o pojemności 12 ml, do wyboru jest ogólnie 12 kolorków w pięknych odcieniach. Farbki mają świetną konsystencję, nie jest ona, ani zbyt gęsta, ani też lejąca, jest w sam raz. Można bez problemu wykonywać nimi wzorki na pazurkach.

Na koniec mam dla Was dwa zdobienia, które wykonałam przy użyciu tych farbek. Mam nadzieję, że się podobają :)























Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .




 

You Might Also Like

2 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com