Coś co bardzo przypadło mi do gustu :)

21:09:00


Hej :)

Chciałabym pokazać Wam kilka nowości od firmy My Secret, które już jakiś czas temu zagościły w Drogeriach Natura. Zaprezentuję Wam dwie paletki cieni do powiek, błyszczyki w kredce oraz pomadki.



Zaczniemy od paletek cieni do powiek. Mamy je dwie : SHAKE COLORS oraz REVOLT AGAINST THE NUDE.



 Cienie mają bardzo intensywne kolory, które bardzo się wyróżniają. Są idealne na lato, można nimi wykonać świeży, letni makijaż. Są one matowe, łatwo się je nakłada, nie osypują się.. chociaż trzeba uważać z niebieskim, ponieważ on może jednak odrobinę się kruszyć. Długo się trzymają. Na początku nie byłam przekonana do takich kolorków, bo myślę, że trzeba być naprawdę odważnym aby ich użyć :) Ale po pierwszym użyciu bardzo przypadły mi do gustu . Ogólnie polecam :) 













Teraz przejdziemy do błyszczyków w kredce. KISS MY LIPS, bardzo przypadły mi do gustu. W serii mamy 6 kolorków, bardzo przyjemnych dla oczu. Na pewno każda sobie coś dobierze według swoich upodobań kolorystycznych :) 
Produkt świetnie nawilża usta, ma świeży zapach, utrzymuje się naprawdę długo- na weselu wytrzymał mi 4 godziny bez żadnych poprawek! Kolorki są dosyć intensywne, ale ładne. Bardzo, bardzo polecam! Jestem nimi bardzo zachwycona :) 


  Ten kolorek najbardziej pokochałam i często gości na moich ustach :) 


Pomadkami zakończymy. Wyszły 3 nowe kolorki. Zapach kosmetyku przypomina mi ciasteczka :) Jest słodki i bardzo apetyczny, chociaż niektórym może przeszkadzać. 
Wykończenie jest satynowe. Długo trzyma się na ustach, naprawdę długo. Bardziej jednak polubiłam się z błyszczykami niż z tymi pięknościami, ale też je wielbię :) Głównie ze względu na zapach :) Również polecam.





Macie któryś z tych kosmetyków ? Jesteście zadowolone ?


Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.





 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Świetne są te pomadki w kredce, nie wiedziałabym na jakie się zdecydować :) Chętnie zobaczyłabym też jak wyglądają pomadki na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W innym poście pokażę w takim razie jak wyglądają na ustach :)

      Usuń
  2. Jakie Ty masz piekne pelne usta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie akurat te cienie są zbyt odważne , ale pięknie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie kolory! Miałam pisać, że za ciężkie i w ogóle, a tu proszę zobaczyłam zdjęcie oka i oniemiałam. BOSKIE! Jednak na moje oko z opadającą powieką to takie kolory nie bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ta ostatnia pomadka w kolorze 9 to kolorek cos a'la neonowy? Tak wyglada na zdjęciu?
    Ja tez bardzo lubie te pomadki w kredce :) są dosc trwałe co mnie zaskoczyło!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com