KOBO PROFESSIONAL : Matte blusher.

18:26:00

Witajcie!


Dzisiaj mam dla Was kilka słów o różach do policzków od marki Kobo Professional, które wyszły do drogerii już jakiś czas temu.


Produkt jest w trzech wariantach kolorystycznych, no niby nie jest to zbyt wielki wybór, ale myślę, że każda jakoś pod siebie dopasuje któryś z nich. Róże są matujące, nie osypują się przy aplikacji, nie ciemnieją w ciągu dnia, łatwo się je nakłada. Fajnie można nimi podkreślić nasze policzki, które będą wyglądały świeżo i bardzo dziewczęco.
Ja użyłam tutaj różu w odcieniu 203 MARSALA, a oprócz niego mamy jeszcze dwa : 201 APRICOT oraz 202 TERRA COTA. Produkt znajdziemy w Drogeriach Natura za 14.99 zł o pojemności 4g.









Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.


 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ale cudeńka. Kobo ma świetne produkty, raz zrobiłam sobie swatcha niebieskiego cienia na ręce, to był tak pancerny ze nie chciała zejść niczym, jakbym miała makijaż permanentny cienia na ręce. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com