Kolorowy akryl do stylizacji paznokci - ALLEPAZNOKCIE.PL

14:22:00



Witajcie :) 

Dzisiaj przybywam do Was z ... kolorowymi akrylami od AllePaznokcie.pl . Myślałam, że stylizacja proszkami, w których zatopione są plasterki miodu z piórkami i brokatem, będzie trudna, akryl ciężko będzie się nakładał. Myliłam się ! Podczas stworzenia manicure byłam niesamowicie zaskoczona tym, jak łatwo i  bez problemu rozprowadzają się te akryle.

Do swojej stylizacji użyłam produktów o numerkach 46 i 67.

Akryl kolorowy numerek 46.
W tym proszku mamy zatopiony złoty brokat. Nie przeszkadza on ani w nabieraniu akrylu na pędzelek, ani w nakładaniu go na paznokieć i szablon. Bardzo spodobał mi się efekt końcowy :) 


Akryl kolorowy numerek 67.
W tym proszku zaś, mamy zatopiony różnokolorowy brokat, pięknie mieniące się plasterki miodu oraz piórka. Żadna z tych ozdób nie przeszkadza w aplikacji i stylizacji. I ku zdziwieniu, ten proszek pomimo większych ozdób, nakłada się nawet lepiej niż poprzedni 46. Również spodobał mi się efekt końcowy po wystylizowaniu nim pazurków, ponieważ luuuuubię takie błyskotki :)


Akryle możemy nabyc w sklepie internetowym AllePaznokcie.pl TUTAJ oraz TUTAJ za 2.90 zł o pojemności 4g. 











Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Jak pięknie, to wygląda, szkoda że jestem antytalenciem jeśli chodzi o robienie paznokci, bo chętnie sama bym stworzyła coś takiego na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno też byś zrobiła świetne mani :)

      Usuń
  2. Ale śliczne!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  3. jejku naprawdę przepiękne paznokcie! *.*kolorek śliczny:)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. masz przepiękne paznokcie, a lakiery idealnie się na nich prezentują :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Megaa efekt! :))
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery akrylowe są superowe, ja je najbardziej lubię, zresztą która z nas ich nie zna :P :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com