MY SECRET Hot Colors

16:15:00

Witam serdecznie :)


Dzisiaj ponownie mam dla Was recenzję, tym razem kolorówka dla .. oczu. Ale następny wpis będzie zupełnie inny niż ten. Mam dla Was recenzję nowych cieni do powiek od My Secret : PARADISE ISLAND oraz DIVE INTO THE OCEAN.


 Zaczniemy od PARADISE ISLAND.

Jest to paletka czterech cieni o perłowym wykończeniu. Delikatny łososiowy kolorek, mięta, fuksja oraz lawenda, wszystkie te kolorki pięknie się błyszczą. Niestety na zdjęciach nie dałam rady uzyskać tego pięknego efektu jaki dają, wina aparatu. Cienie są w miarę fajnie napigmentowane, więc świetnie prezentują się na powiece, nie osypują się, trzymają się długo na miejscu :) Ogólnie nie byłam za bardzo przekonana do tych odcieni, ale jednak stwierdziłam, że są fajną odskocznią od "zwyklaków" ;)





Kolejna paletka to DIVE INTO THE OCEAN.

Tutaj również mamy paletkę czterech cieni, z tym że są one w ciemnej tonacji, jest tylko jeden jasny kolorek, który można używać do rozświetlenia całego makijażu oka. Z całej tej paletki, najbardziej przypadła mi do gustu ta piękna, ciemna, morska zieleń, która ma w sobie śladowe ilości brokatu oraz niebieski cień perłowy, który znajduje się tuż pod nią. Cienie również fajnie się trzymają powieki, jednak trzeba uważać przy tych "ciemniakach", ponieważ przy aplikacji mogą osypywać się na twarz.











         
 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. piękny ten różowy kolor z pierwszej paletki :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie podbiły Ci kolor tęczówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te perłowe cienie jakoś nie do końca przypadły mi do gustu, wolę matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała tą markę mieć gdzieś blisko ;( Bardzo ładne makijaże i świetne wyraźne zdjęcia :) Obserwuję ;)


    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ouuu :( Szkoda, że nie masz bo kosmetyki może takie, ale dobrej jakości ;)
      dziękuję :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com