ALLEPAZNOKCIE.PL : 53 farbka akrylowa .

14:57:00

Heeeej!


Mam Wam do pokazania .. hmm.. farbkę "ciągutkę" od AllePaznokcie.pl . Mając możliwość wyboru produktów w ramach współpracy, postawiłam na farbkę o cudownym niebieskim kolorku, w którym zatopiony jest brokat.
Farbka nosi numerek 53 i możecie nabyć ją TUTAJ  .

Ogólnie farbką maluje się fajnie i łatwo, ale zastanawia mnie jej konsystencja. Czy farbki akrylowe naprawdę powinny być takie "gumowe" ? Pytam się, bo tak na dobrą sprawę dopiero zaczynam z nimi zabawy i nie wiem co i jak..  Kolorek jest przepiękny, nawet mogę osobiście stwierdzić, że opakowanie jest wygodne, ponieważ nie trzeba wyciskać nigdzie farbki i tym samym się nie marnuje. 

Używałyście kiedyś tych farbek ?     









Produkt otrzymałam w ramach  współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

___________________________________________________________________

Chciałam Was poinformować, że niestety nie udało mi się nawiązać współpracy z SheIn.com, no ale cóż, tak też bywa :) Na swoim koncie mam już współprace, z których jestem niesamowicie zadowolona i dumna! :)


Dodatkowo kolejna wylosowana osoba ( obiecałam to w poprzednim poście ) :

OnAlwaysTogether -> http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/  :)
Zaglądajcie! :)



 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Dziękuję kochana za polecenie bloga. Kolor farbki przypadł mi do gustu :) Uwielbiam takie niebieskości. Szkoda, że nie udała się współpraca z SheIn, z tego co się orientuję w linki musi poklikać około 100 osób, żeby rozpoczęli współpracę ... Miłego dnia ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię niebieskości :) No szkoda, że się nie udało, ale i tak jestem zadowolona, że chociaż miałam możliwość spróbowania podjęcia takiej współpracy :) Tak, tak, zgadza się ;) 100 musi być ;) Buziaki :*

      Usuń
  2. Raczej farbka nie powinna się tak ciągnąć... Tak się dzieje z farbkami właśnie w tych opakowaniach a nie tubkach. Po jakimś czasie farbka jest do wyrzucenia :( ale kolorek śliczny. Dobrze Ci się nią maluje po paznokciach? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek jest naprawdę piękny :) Na początku jak tylko zobaczyłam konsystencję produktu, to odrobinę się przestraszyłam i nie wiedziałam jak zabrać się za taką gumową farbkę, jak jej użyć, ale pokombinowałam z pędzelkiem zwilżonym wodą i jakoś zaczęło z nią się współpracować, może nie jest to takie idealne zgranie między nami, ale ujdzie. Niemniej jednak wolę posługiwać się farbkami Oumaxi ze względu na świetną konsystencję, a ta mi przypadła do gustu tylko ze względu na opakowanie, ponieważ wydawało mi się praktyczne, ale skoro rzeczywiście mają sie farbki szybko psuć w takim zamknięciu, to jednak będę inwestować w "tubkowe" farbki ;) Dzięki za przydatną informację :)

      Usuń
  3. Farba wyglada cudnie :) ciekawe jak dlugo Ci posluzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że coś takiego mają w asortymencie :) Śliczny kolorek, ale też mi się wydaje, że nie powinna się aż tak ciągnąć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek! muszę się zapoznać z ich ofertą :) zamawiałam tam mój zestaw hybrydowy :) już wiem, że lakiery hybrydowe nie są dobrej jakości, ale za to mają duży wybór akcesoriów i ozdób do paznokci.
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zamówiłam żele kolorowe , zobaczymy jakiej jakości one będą ;) Fakt akcesoria i ozdoby to ich atut :)

      Usuń
  6. O boże zakochałam się *_* <3

    http://juyhinsignificant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :) Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji znajdziesz u mnie. Zapraszam serdecznie! :)
    takposwojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ale nie wiem czy umiałabym tym malować :D
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jakbyś poćwiczyła to bez problemu ;)

      Usuń
  9. Szkoda że nie pokazalas na paznokciach :(, ciekawa jest chociaz konsystencja nie wskazuje na swiezosc :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com