Cooperation from DressLink ! / Wish list

23:46:00


Witajcie!


Dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym będę się trochę chwaliła. W środę wróciłam do domu po pracy niezmiernie zmęczona. Po obiadku postanowiłam zajrzeć na maila- robię tak zawsze po posiłku, bo to mój rytuał- patrzę a tam jakaś wiadomość z internetowego sklepu dresslink.com, myślałam, że to zwykły newsletter, ale chwila chwila ...
Patrzcie co było w wiadomości :


Poczułam się niezmiernie zadowolona, zły humor i zmęczenie odeszły na bok, do tej pory żyję szczęściem, które płynie z zaproponowanej mi współpracy. Nigdy w życiu nie spodziewałabym się takiej wiadomości! 
Cuda jednak się zdarzają :)

Dresslink.com - to sklep internetowy, który ma w ofercie ubrania, kosmetyki, różnego rodzaju akcesoria itd..

A oto rzeczy, które spodobały mi się podczas podróży po sklepie [PROSZĘ O KLIKANIE W LINKI PRODUKTÓW] : 
(Jeżeli to zrobicie, poinformujcie mnie proszę o tym i abym wiedziała, że na pewno to zrobiliście, to poproszę również o podanie cen rzeczy. Za każde kliknięcie, komentarz - odwdzięczę się tym samym, a nawet wylosuję jedną osobę, którą "wypromuję" w następnym poście.) 











Buziaki dla wszystkich!


 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Też mam kontakt z Zofią :) Odnośnie tych tracklinków - powinnaś jeden dostać w mailu od Zofii, wklejasz go po linku właściwym do przedmiotu. Wygląda to tak, że podajesz najpierw adres do konkretnej rzeczy ze sklepu (tak jak masz w tu w poście) i za tym adresem wklejasz od razu ten tracklink - powstaje Ci jeden długi adres. Ten sam tracklink doczepiasz do każdego linku, który podajesz do dresslink - ma on za zadanie sprawdzać ile osób przekierowanych zostało do sklepu z Twojego bloga :)
    Mam nadzieję, że napisałam to w miarę zrozumiale i dasz sobie z tym radę. W razie czego służę pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję otrzymania propozycji współpracy !
    Oczywiście, że pomogę w klikaniu w linki :)
    Sukienka w kwiaty : $8,31
    Brązowa torebka (kocham takie klimaty♥) : $5,53
    Życzę Ci Good luck ! ♥
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :) Zakochałam się w tej torebce :)

      Usuń
  3. Gratuluje, klikałam zegarek $2,62, torba 2 $5,53, bluzka mgiełka $5,53, kurtka $15,94, portfel $3,68, okulary $2,84 Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super ! poklikałam - $8,31 $15,94 $2,84 $3,68 $6,69 $2.67 $2.61 $5.53 $5.96 $3.48 $7.61 $5.53 $6.99 $5.53 $6.92
    brązowa torebka i bluzka mgiełka 2 cuda <3
    http://idonotknowittoanutter.blogspot.com/
    jak lubisz książki-wpadnij tez tutaj http://nefuratek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      No mi też się bardzo podobają te dwie rzeczy :)
      Zaraz zaglądam do Ciebie ;)

      Usuń
  5. Zegarek i jasna torebka mi się spodobała i jest w innych kolorkach też ;) super fason ;) kliknęłam w pierwsze sześć linków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Gratuluję, czasem życie zaskakuję! bardzo fajne rzeczy :) Klik poszedł we wszystkie linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zaskakuje i to bardzo :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  7. Poklikane :) zapraszam do siebie jeśli chciałabyś mi pomóc :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com