Cooperation from Shein.com / Wish list

00:15:00


Witajcie!
Ten post w ogóle nie był planowany. Piszę do Was, ponieważ mam możliwość nawiązania kolejnej współpracy, tym razem z dobrze Wam znaną firmą, a może lepiej sklepem : Shein.com
W związku z tą informacją będę miała do Was ogromną prośbę. Aby udało mi się nawiązać tę współpracę, to poproszę Was o to abyście klikali w linki pod zdjęciami ubrań, poproszę też abyście podali ceny wybranych rzeczy, bym wiedziała, że naprawdę to zrobiliście. To Was nic nie kosztuje, a mi możecie pomóc z głębi swych serduszek :) A w następnym poście pojawi się kolejna wylosowana z Was osoba :) 


Oto rzeczy, które spodobały mi się najbardziej :



Naprawdę, bardzo proszę o pomoc! :)

________________________________________________________

A TERAZ TO CO OBIECAŁAM W POPRZEDNIM POŚCIE. PISAŁAM, ŻE WYLOSUJĘ OSOBĘ, KTÓRA POJAWI SIĘ W KOLEJNYM WPISIE. WYLOSOWANA ZOSTAŁA 

Pani Violetta jest przesympatyczną osóbką, do której każdy się na pewno uśmiecha za jej przyjazną duszyczkę. Gdybym miała wybierać między bloggerkami, z którą z nich umówić się na kawę, na pewno wybrałabym Panią Violettę! :) 
A tutaj kilka słów do przeczytania o Pani Violi :) Zobaczcie jakie ma zgrabne o ładne pazurki :)





 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Olu jestes kochana <3 mam nadzieje ze moge sie zwracac do Ciebie po imieniu, tak jest chyba wygodniej i prosze Cie o to samo. Moja przygoda z blogowaniem dopiero sie zaczyna a Ty mnie juz "pokazujesz" ludziom, dziękuję :) a na kawke, chocby wirtualna , mozemy sie zawsze umówic. Jesli masz jakies sugestie, podpowiedzi, uwagi na temat mojego bloga to smiało mów, jestem jeszcze w kosmosie z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Violu gratuluję, super jest na samym początku tak wygrywac:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Pani Violi ;) Współpraca z SheInside to super sprawa, życzę powodzenia! Poklikałam, bo wiadomo jak liczą się statystyki. Szkoda, że w taki sposób próbują nawiązać współpracę, zamiast opierać się na prawdziwych statystykach np. ilości osób która dany post widziała.
    Mi się ciągle podoba pierwsza sukienka z Twojego zestawienia, za 14,99. Planowałam ją kiedyś zamówić, jednak moja szafa potrzebuje najpierw trochę wolnej przestrzeni ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana poklikałam u ciebie ! :) Życzę powodzenia i obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam :)
    Mogę liczyć na to samo?

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com