I love you ... sea green . SENSIQUE.

10:42:00

Cześć :)


Jejku, jak ja dawno nie pokazywałam tutaj żadnego lakieru ! Ale w końcu nadszedł ten moment, aby coś Wam zaprezentować lakierowgo :) Teraz będzie więcej takich postów, ponieważ mam ogromne zaległości dotyczące lakierów, ale wszystko ogarniemy :) 


Mam dla Was dzisiaj dwa lakiery od marki Sensique. Oba pochodzą z serii ART.
 Jeden to piękny topper o nazwie 197 I LOVE YOU, jest to bezbarwna baza, w której zatopione są różnokolorowe wielkości brokatu. Ten topper wpasuje się w większość lakierów i doda im cukierkowego uroku.
Drugi lakier jest do zdobień, nosi nazwę 203 SEA GREEN. Jak wszystkie lakiery z tej serii , ma cienki pędzelek, ale ja i tak dałam radę nałożyć go na całe paznokcie :) Produkt nie barwi płytki paznokcia, ani też skórek wokół niej, szybko schnie, łatwo się zmywa, ma fajny połysk nawet bez topu.

Ogólnie, bardzo podoba mi się ten duet, chociaż początkowo nie byłam pozytywnie nastawiona do tegoż toppera ;)











Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. łał. ten niebieski lakier jest świetny :)

    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie razem wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie toppery zawsze dobrze się sprawdzają na szybkie mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny duet, piękny niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super duet, ja uwielbiam lakiery sensique,a zwłaszcza te topery

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie razem wyglądają :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com