Naklejki do zdobienia paznokci od Ladyqueen.com

17:02:00

Witajcie!
W poniedziałek odebrałam długo wyczekiwaną przesyłkę od sklepu Ladyqueen.com. W ramach współpracy wybrałam sobie komplecik naklejek, słoiczek cekinów oraz mogłam dobrać sobie pierścionek. Dzisiaj jednak pokażę Wam naklejki.
Produkt dostępny jest TUTAJ w cenie 2.82$, w kilku wariantach do wyboru. Ja wybrałam naklejki oznaczone numerkiem 6#, niestety różnią się odrobinę od naklejek ukazanych w sklepie, jednak i tak zawładnęły serduszkiem. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tego typu naklejek ( w tym wodnych ), myślałam, że będą odstawały od paznokcia i będą się haczyć. Myliłam się. Jeżeli przykleimy je odpowiednio, to nic nie wyczujemy dotykając pazurków. Produkt nakłada się i trzyma świetnie. jestem ogromnie zadowolona!


Buziaki :*
















Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu KXLC15, daje Wam 15% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu Lady Queen . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. 

 

***

Bardzo proszę o klikanie w linki pod zdjęciami (Was nic to nie kosztuje, a mi ogromnie pomaga, bloggerki, które współpracują z dresslink.com wiedzą jak ważne są kliknięcia w linki ubrań :) ) : 

^                ^
|                  |
( kliknij w link)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Takie naklejki zawsze są fajną odmianą dla tradycyjnego mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana sprawdź linki, bo jest w nich jakiś błąd.

      Usuń
    2. Dziękuję za informację, oczywiście kliknęłam w linki :)

      Usuń
  2. Piękne naklejki i pierścionek:))ps. i pazurki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Very pretty nails! I would like to share your beautiful nails to all my friends :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com